Dragoste · Fantezii

Dacă…

Dacă te-ai asemăna cu Ianuarie, aş vrea să fii covorul de zăpadă pe care păşesc. Aş vrea să fii o ninsoare liniştită, iar eu să dansez printre fulgii de nea care poposesc uşor dinspre cer…

Dacă te-ai asemăna cu Februarie, aş vrea să îţi lungesc numărul zilelor…sau să trăiesc la intensitate maximă fiecare clipă. Aş vrea să mă însoţeşti în ziua de 14 să-ţi spun ce dor îmi va fi de tine…

Dacă te-ai asemăna cu martie, aş vrea să fii un gingaş ghiocel stăruitor în razelor soarelui, să fii măreţul soare care să îmi mângâie obrajii după un anotimp friguros şi să-mi readuci la viaţă simţurile…

Dacă te-ai asemăna cu Aprilie, nu aş vrea să te cunosc în prima zi. Te-aş adora pentru cântecul păsărilor de la prima oră şi pentru parfumul florilor care pluteşte în aer…

Dacă te-ai asemăna cu Mai, aş vrea să-mi fii mireasă la altar. Să-ţi cânt iubirea şi să-mi răspunzi într-un canon celest şi să-mi păstrezi primăvară în suflet mereu…

Dacă te-ai asemăna cu Iunie, te-aş iubi pentru frumuseţea ta. Te-aş privi şi nu m-aş sătura de tine, iar privirea ta mi-ar produce fiori de emoţii în suflet…

Dacă te-ai asemăna cu Iulie, aş vrea să te cunosc pe malul mării, să fii nisipul cald, să fii sunetul valurilor ce se sparg de ţărm, să fii albastrul cerului care să îmi liniştească sufletul…

Dacă te-ai asemăna cu August, aş vrea să gust din tine precum din fructele naturii, să fii o ploaie caldă de vară care să-mi răcorească trupul şi să străbat cu tine aleile parcurilor…

Dacă te-ai asemăna cu Septembrie, Aş vrea să îmi spui că ai venit pentru mine şi că fiecare zi este pentru noi…amândoi…

Dacă te-ai asemăna cu Noiembrie, aş vrea să-ţi ascult cântecul inimii pe o bancă din Cişmigiu alături de cupluri bătrâne, să-mi spui că aşa vom fi şi noi…

Dacă te-ai asemăna cu Octombrie, aş vrea să plâng, să râd, să cânt cu tine, printre milioanele de frunze aşternute la picioare ca într-o poveste de dragoste…

Dacă te-ai asemăna cu Decembrie, aş vrea să fii un loc călduros unde să mă adăpostesc, să fii un colind pe care să îl ascult gândindu-mă la ieslea Lui, iar în ultima zi din an, să-mi spui că vei rămâne cu mine şi în anul care va urmă, să-ţi spun că te iubesc şi că îmi va fii dor de tine până anul viitor…

Doar dacă…

12 thoughts on “Dacă…

  1. mmm , foarte mumos :)…îmi plac toate luniile :))), dar am să mă opresc la una 🙂 ca la zodii :)), că doar nu degeaba sunt născută în mai :))))

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

