Internet

Cel mai mare torrent din lume

Te uiţi prin magazine, primeşti tot felul de newslettere şi afli că apar HDD-uri tot mai mare. Din câte ştiu eu cei de la Machintosh se laudă cu HDD de 3 TB (3000 GB). Veţi spune că nu ai ce să faci cu atâta spaţiu pe stocat. Sunt hard-uri pentru PC tot mai mari şi te miri pe care să îl cumperi. Interesant este că aceste HDD-uri, oricât de mari sunt, nu ar putea să ofere spaţiu suficient pentru a salva cel mai mare torrent pe care eu unul l-am văzut în timp ce căutam fel de fel de fişiere.

Îmi este greu să cred că poate să existe ceva aşa mare. Ei bine, torrent-ul are dimensiunea de 10 804 527 104 GB. Dacă ai vrea să îl salvezi sigur nu ai avea unde. Cert este că pentru a fi inscripţionat pe DVD-uri ar fi nevoie de 2 298 835 554 de DVD-uri. Nu îmi dau seama cum s-a putut crea un asemenea torrent dar eu am rămas uimit să îl văd. Nu ştiu ce poate fi pentru că nu înţeleg limba arabă. Ataşez o poză 😀 Eu cred că e vreun fake 😀 Poza de mai jos nu este trucată

Doritorilor le pot oferi întreg print screen-ul 😛

15 thoughts on “Cel mai mare torrent din lume

  1. Daca folosesti dual layere, imparti nr de DVDuri la 2… daca folosesti BlueRay, inmultesti cu 4.7/50 😛
    Cred ca e o gluma a cuiva, cand construiesti un torrent trebuie sa existe fizic in calculatorul tau sau in retea (sa fie accesibil pentru checkurile necesare construirii torrentului).

  2. nu am torrent-ul. descarcă bit torrent şi uită-te la torrente partajate de alţii. apar acolo torrente. 🙂 în ziua aia când m-am uitat eu am dat de torrent-ul ăsta.

    P.S: a trecut ceva timp de când am postat articolul şi nu mai am print screen-ul 😦

  3. am vazut ca scrie elvis la name, probabil e toata discografia lu’ elvis plus concerte..etc . dar totusi..chiar atatia gb ? :)) that’s fucked up shit right there

  4. Nu e araba, pare georgiana, tind sa cred ca e tanar si nelinistit, sper ca e pe bune ca vrea si mama sa vada ultimul episod inainte de sfarsitul lumii de maine 😀

  5. Ma intreb cat de batut trebuie sa fi in cap, ca sa scrii un asemenea articol, gandindu-te cat de mare este un torrent si cam pe cate DVD-uri intra, sau pe cate HDD-uri foarte mari din ziua de azi! Pai tinerilor, banuiesc ca nu lucrati in constructii ca sa comparati asa ceva. Un torrent este un site de tip tracker care nu face altceva decat legatura dintre PC-uri P2P. In momentul in care PC-ul sursa, daca este unul singur este oprit track-ul respectiv nu mai functioneaza. Deci, cu alte cuvinte, acel imens torrent de care cineva vorbeste mai sus, daca l-as salva nu cred ca ar ocupa mai mult de 100MB. Cu parere de rau, sper sa fi citit eu aiurea, nu stiu ce sa spun, dar multa prostie e in lumea asta!

  6. @antonio1: “Un torrent este un site de tip tracker”
    Ai citit ce ai scris acolo? Aberezi rau de tot mai omule.
    Ca de altfel tot commentul tau.

  7. Hai fratica esti prost ? hai ca ziceam 1tb maxim maxim cea ce e imposibil pentru ca nu are cum :)) nu sar offeri nimeni sa steie atata la download/upload + ca putini au harduri peste 1tb :)) e doar fake 😉 credca nici toate jocurile/filmele/muzica+orece de pe internet nu ocupa atat 🙂 tiar trebui 10 804 527 de hdd 1tb … ganditi si voi ! fake !
    + un torrent plecaca prima data doar de la 1 persoana ! si nu exista in lume asa memorie la un pc sau orce alceva !! nici macar 1% din memoria aia nu este la 1 singur pc :)) poate la toate din europa :))

  8. Este fake 😀 , daca esti atent observi ca acel torrent are 10,804…GB iar al doilea are 51.29GB , daca esti atent vezi cum la primul torrent este virgula “,” iar la celelalte este doar un punct : “.” … daca nu este fake , care ar fi motivul sau de ce este asa ?

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

