Dragoste · Scrisori

Despre dragoste

În dragoste nu este frică; ci dragostea desăvârşită izgoneşte frica; pentru că frica are cu ea pedeapsa; şi cine se teme, n-a ajuns desăvârşit în dragoste.” – 1 Ioan 4.18

Am descoperit acest verset şi parcă am primit un răspuns la o parte din întrebările mele. Nu de multe ori m-am surprins întrebându-mă de ce se întâmplă atâtea eşecuri, dezamăgiri sau chiar tragedii în capitolul dragoste. Un capitol pe care dacă îl gestionezi cum trebuie, are menirea de a-ţi oferi satisfacţii multiple.

“În dragoste nu este frică; ci dragostea desăvârşită izgoneşte frica; pentru că frica are cu ea pedeapsa; şi cine se teme, n-a ajuns desăvârşit în dragoste.”. Biblia răspunde singură. O carte scrisă cu mii de ani în urmă, îmi dă răspunsuri astăzi mie. O dovadă pentru cei care nu cred în ea şi în Cel care a scris-o. Am privit în dreptul meu şi am văzut că cele mai multe greşeli la acest capitol le-am făcut din teamă. Pare o prostie. Să-ţi fie teamă când iubeşti. Da…şi se întâmplă destul de des. Teama de a nu face ceva greşit faţă de persoana iubită. Poate teama care se poate transforma în neîncredere faţă de partener apoi în gelozie.

“Dragostea desăvârşită izgoneşte frica”. Cu siguranţă nu vom putea atinge desăvârşirea, dar măcar putem să tindem către ea. Probabil că nu vom putea alunga mereu această teamă când vorbim de dragoste, dar această dragoste trebuie împărţită la doi atunci când vorbim de dragoste. Va fi risipită mai uşor. Chiar dacă cineva ajunge la gelozie, să nu se întristeze. Dumnezeu este gelos la rândul Său. Tot ce trebui să facă este să ţină sub control această gelozie şi să nu afecteze pe cel drag.

“În dragoste nu este frică; ci dragostea desăvârşită izgoneşte frica;”. Iată răspunsul pe care trebuie să îl memorăm şi să nu îl uităm niciodată! Ai încredere în persoana pe care spui că o iubeşti. Să nu vă fie teamă. Teama nu face altceva decât să strice dragostea. Atunci când vei avea siguranţă, când vei avea încredere în persoana căreia îi oferi inima, atunci vei fi fericit..

Ai încredere că ce a spus El nu te va dezamăgi! El este în măsură să-ţi dea sfaturi pentru că El a creat această posibilitate pentru tine. Nimeni nu poate ştii mai bine ce este dragostea…pentru că El este dragoste! Ai încredere în Dragoste!

“În dragoste nu este frică; ci dragostea desăvârşită izgoneşte frica; pentru că frica are cu ea pedeapsa; şi cine se teme, n-a ajuns desăvârşit în dragoste. “ 1 Ioan 4.18

One thought on “Despre dragoste

  1. ..frumos argumentat .. si dezbatut .. si ai surprins un subiect foarte .. foarte frumos .. si .. actual😀

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

