Scrisori

Mai bine mai târziu decât niciodată

Deşi este destul de târziu, aş vrea să spun şi eu la mulţi ani tuturor celor care îmi sunt apropiaţi. Pe această cale vreau să îmi cer scuze faţă de cei care s-au gândit la mine la cumpăna dintre ani şi mi-au trimis mesaje frumoase. Îmi cer scuze că nu am putut răspunde mesajelor. Anul acesta am petrecut revelionul într-o zonă unde telefoanele nu aveau semnal. Pe Cosmote mai venea din când în când câte o liniuţă, numai cât să mai primesc un mesaj. Vodafone a fost mort tot timpul.

Vă doresc tuturor celor care v-aţi gândit la mine un an nou fericit, plin de realizări pe toate planurile, multă sănătate şi fericire.

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

