Amintiri

Revelion prin Maramu

Unul dintre cele mai frumoase revelioane din ultimul timp. Nu cred că datorită numărului mare de persoane care au fost, vreo 60, ci mai mult peisajelor superbe pe care le-am putut vedea. Pentru câteva zile deşi am fost în România am avut impresia că sunt în afara ţării. Peisaje frumoase, aer curat, lipsit de poluarea unei capitale îmbâcsite aşa cum este Bucureştiul.  Deşi am plecat sâmbătă seara, iar drumul la dus a durat 9 ore, toată noaptea am stat treaz pentru a vedea cât mai mult. Din păcate când s-a lăsat de tot întunericul puteam vedea doar în oraşe mai bine. A doua zi însă am văzut peisajele frumoase.

A fost foarte prietenos Maramureşul. Având în vedere că nu am dormit decât 6-7 ore din 3 nopţi, consider că nu prea mai ai ce spune. După o noapte pierdută nu urma somnul de la ora 7-8 dimineaţa. Începea o nouă zi în care trebuia să vizitezi. Obişnuit cu temperaturile de 1-2 grade celsius de la Bucureşti, a trebuit să mă obişnuiesc treptat cu temperaturile de până la -13 grade care ne-au aşteptat acolo. Am urcat pe munţii Rodnei şi am plecat să vedem Cascada Cailor. O superbitate de cascadă pe timp de vară. Pe timp de iarnă însă arată mai mult a Îngheţata Cailor.  Foarte frumoasă de asemenea. De la cascadă până la pârtia de ski nu mai era mult, aşa că am mers până acolo. După aproximativ 30 de minute de mers am ajuns la pârtia de ski. Aici alte peisaje superbe ne-au încântat privirea. Despre coborârea pârtiei nu pot spune decât cuvinte de laudă. Puteţi alege să coborâţi cu skiurile, snowbord-ul, sau pe propriile picioare pe marginea pârtiei. Eu unul am ales ultima variantă. Este o variantă care îţi scoate la iveală toate talentele.

Îţi arată că ai fi putut deveni un clovn. Felul în care cobori pârtia stârneşte râsetele celor din jur. De altfel îţi arată că ai fi putut ajunge un mare atlet. Eu personal spun că am scos 9 secunde pe 100 de metri. Recordul în domeniu ştiu că e undeva la 9,6 secunde pe 100 de metri. Pârtia fiind foarte alunecoasă în unele zone şi destul de înclinată, picioarele mele fugeau mai repede decât mine. Cu greu le puteam stăpânii. Pentru a mă opri din această alergare eram nevoit să mă arunc pe burtă sau pe spate. Desigur că la coborâre, mai mult am stat pe jos decât pe picioare 😀 Ajuns la capătul pârtiei aproape că stăteam în genunchi. Picioarele nu prea mai răspundeau comenzilor. Cei care au coborât pe geci sau cu pantolonii de fâş au fost mai avantajaţi.

După o astfel de zi a urmat revelionul. Curios că după câteva ore de somn şi zile pline, lumea a rezistat destul de bine. Am ajuns acasă dar îmi pare rău. A fost ceva frumos. Avem ţară frumoasă din punctul ăsta de vedere. Sigur mă voi întoarce şi cu altă ocazie 😀

2 thoughts on “Revelion prin Maramu

  1. :)))) Vaisamar. Eu am ajuns pe sambata seara trecuta in Busteni. Am stat 5 zile. Din astea 5 zile am dormit si eu…. maxim 4 ore, DOAR 2 zile. Restul partie, plimbari pe munte, batai cu zapada, pocnitori,partie,partie,partie,batai cu sapada, partie….. 😀 mancare….partie….plimbare… si azi acasa 😀

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

