Scrisori

Road trip

Sfârşitul de an m-a găsit prin ţară. Am văzut, am vizitat câte ceva şi ce a fost interesant a fost că spre deosebire de alţi ani, de data aceasta unde mergeam ningea. Am început prin Buzău, acolo a nins în ziua imediat care a urmat sosirii în Buzău. A urmat Sfântul Gheorghe, acolo zăpadă era deja la ea acasă. Oraş frumos, drăguţ curat şi liniştit. Mi-a plăcut.

Maratonul spre revelion a fost însă unul chiar impresionant. Oraşe frumoase în mare parte😛 Turul a început cu Ploieşti, Braşovul cu peisajele lui deja ştiute, Sighişoara care e un oraş frumos. Cetatea a fost la înălţime, Târgu-Mureş, oraşul m-a captivat cu aspectul lui frumos împodobit. Reghin a fost un oraş care m-a surprins plăcut. Nu credeam să fie aşa plăcut orăşelul. Am continuat cu Bistriţa apoi Năsăud, aici fiind dezamăgit de peisaj. Mă aşteptam să fie mai drăguţ.  Într-un final am ajuns la destinaţie: Moisei. Colţ de rai. O zonă pe care să o povesteşti copiilor.

La întoarcere am optat pt alt traseu. Iniţial am spus că ar fi trebuit să o luăm pe unde am venit pentru că a fost frumos. Ne-am întors prin Moldova şi nu mi-a părut ău. Câmpulung Moldovenesc  a fost primul pe listă, orăşelul nu a fost impresionant, dar drumul până la el a fost superb, a urmat Fălticeni, Roman, iar la Roman vreau să specific că a fost cea mai frumoasă surpriză din tot traseul la întoarcere. A fost cel mai plăcut oraş din traseu. Oraş cochet şi curat. Chiar mi-a plăcut. A urmat Bacău, nu are nevoie de comentarii, Adjud, Focşani, Buzău, Urziceni şi Bucureşti. Prin ultimile nu prea am trecut. Aveau şosea de centură interesantă😛

Dacă ai timp şi bani, merită să dai o tură de ţară cu maşina şi să vezi peisajele. Dacă e iarnă atunci e şi mai bine😛

3 thoughts on “Road trip

  1. să vezi ce bine e cu dacia 1310 vara pe şoselele patriei😛 e injecţie, nu alta😀

    cinci inşi. timişoara – cluj napoca. tot drumul între două tiruri. fără climă. 41 de grade în aer. vânt ioc. în maşină seră.

    radio “rămâneţi pe drum cu prioritate”. ce prioritate tată, că mă strivesc ăştia cu tirurile?!

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

