Realităţi

Rezultatul sondajului

În urmă cu ceva timp,(atât de mult timp încât mă plictisisem), am lansat un sondaj. Ce înseamnă cuvântul „băligos”. Recunosc faptul că prima dată nici eu nu am ştiut ce înseamnă. Am crezut că sunt printre puţinii care nu ştiu aşa că am făcut un sondaj să văd dacă e aşa cum cred eu. Se pare că m-am înşelat (ce bine!).
Rezultatele sondajului au fost următoarele:Răspunsul corect era „bleg”. Sunt destule cuvinte în DEX care cred că nu au fost folosite de prea multe persoane până la această oră…cred că semănau cu ăsta.

3 thoughts on “Rezultatul sondajului

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

