Realităţi

Cred că te ştiu de undeva

De câte ori vi s-a întâmplat ca să vi să spună de către o persoană necunoscută că parcă vă cunoaşte de undeva? Nu vi s-a întâmplat niciodată să aşteptaţi la coadă la magazin, sau să aşteptaţi tramvaiul, autobuz, ceva şi să fiţi abordaţi de persoane străine cum că aţi semăna cu cineva şi crede că va mai văzut.

Eu personal am avut câteva surprize de acest gen. Ce e mai îngrijorător că aceste remarci nu te încântă când şi se spune: „ tu nu eşti smecherul ăla, prieten cu x-ulescu?” sau când aştepţi tramvaiul un tip să vină lângă tine şi să te abordeze de genul:” ai un ceas? Poţi să-mi faci şi mie rost de 3 doze?” M-am uitat puţin chiorâş şi am răspuns frumos că mă confundă. S-a uitat puţin mai atent şi a spus că m-a confundat cu un dealer de droguri de prin Rahova. Până a venit tramvaiul m-a mai întrebat odată dacă sigur nu sunt dealer că semăn cu cel pe care Îl ştie el.

Nu e prea plăcut să păţeşti ceva de genul ăsta. În cazul primei remarci puteam să îmi iau bătaie nevinovat, iar în cel de al doilea caz aş fi putut fi confudat de poliţie şi dăteam de bucluc degeaba😀

În timpul şcolii generale, a liceului şi acum în timpul facultăţii faţa mea transmite altceva: tocilar. Ce greşeală fac cei care gândesc aşa. Nu am înţeles niciodată cum au dedus ei că aş fii tocilar că mie nu îmi rezultă deloc oricât aş încerca. Îmi dă cu virgulă!

Ce te mai poate înşela aspectul fizic uneori…

One thought on “Cred că te ştiu de undeva

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

