Video

Ăştia dirijiează pietonii

Am scris cu ceva timp în urmă pe blogul meu, o postare despre cum merg pietonii noştrii pe trotuare şi am propus atunci domnilor de la Poliţia Capitalei, să dirijeze şi pietonii pentru că sunt tare bezmetici. Cum de fel îmi petrec foarte mult timp pe Internet, am avut ocazia să dau peste o „pastilă de râs” aşa cum le place unora să spună. Cum ar arăta un oraş unde pietonii ar fi dirijaţi de poliţişti până şi pe trotuare. Am ataşat clipul mai jos dacă eşti curios cum poate arăta.

5 thoughts on “Ăştia dirijiează pietonii

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

