Internet

Pauză forţată, revenire de bunăvoie

Am auzit cu ceva timp în urmă întrebarea: „Cât valorează computerul tău fără Internet?”. Eu am avut ocazia să experimentez lucrul ăsta şi am putut să mă gândesc mult şi bine iar concluzia la care am ajuns este că  fără Internet computerul meu valorează ceva mai mult decât un bibelou. Multe din activităţile cele mai frecvente la computer au la bază Internetul iar fără Internet computerul parcă devine tot mai plictisitor. Nu mai trecusem pe aici de ceva vreme pentru că a trebuit să iau o pauză cam bruscă, lungă şi totodată nedorită, deoarece am schimbat vechea reţea de cartier. Într-un final am Internet. Se întâmplă ca să aştepţi să vină cât mai repede să-ţi instaleze Internetul şi când au ajuns parcă îţi pare rău că ai Internet în prima zi după o pauză mare. Nu ştiu cum e la voi, dar la mine ziua de ieri a fost o zi în care nu ştiam ce să fac mai repede: să reiau download-urile întrerupte, să vorbesc cu prietenii cu care nu mai vorbisem de mult, să verific mail-urile care erau multe sau să verific blogul? Ce să fac prima dată? Uşor, uşor se aşează toate. Până una alta am trecut să vă salut pe cei care m-aţi întrebat de ce nu am mai scris. A fost şi pauza asta bună la ceva…am văzut că sunt citit.

One thought on “Pauză forţată, revenire de bunăvoie

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

