Bucureşti · Realităţi · Umor

Mama Omida îţi ghiceşte-n palmă

Soare şi vânt afară…studenţi mulţi trec prin faţa Universităţii din Bucureşti din faţa Intercontinentalului. Eu(Sami) împreună cu nişte prietene, stăteam pe bancă şi povesteam despre frumoasa noastra Românie.

…în această atmosferă  o Slătăriţă cu un copil în braţe se apropie de noi şi ne întreabă dacă avem ceva să îi dăm pentru copil, iar apoi să ne citească în palmă🙂 Râzând …îi zic că nu vreau, ( de parcă nu ai ştii).

Lângă banca noastră, pe o bancă alăturată stăteau trei studente. Trece şi pe la ele slătăriţa şi le zice că le citeşte în palmă..De data asta nu a mai zis nimic de copil. Cea din mijloc..o fată frumoasă cu codiţe acceptă. Şi începe slătăriţa a turna vrute şi nevrute. Că are o iubire care nu îi e împărtăşită de persoana respectivă şi multe alte aberaţii. La sfârşit îi spune că trebuie să îi dea ceva pentru că ia citit. Tipa îi spune că nu are…iar slătăriţa începe a o blestema pe fată …”ca să nu ai parte…să te doare capul încontinuu…” Prostii cu carul…

Fata văzând asta îşi demostrează prostia şi îi dă 5 lei. Slătăriţa, îi spune că nu e suficient şi că trebuie  să pună una mai mare peste să aibă protecţie..sau ceva de genul. Tipa mai pune incă o bancnotă de 10 lei şi le pune în palma slătăriţei.

Slătăriţa îi spune să sufle în ei după care să îi scuipe. Mi-am întors privirea şi când m-am uitat iar..slătăriţa ia zis că nu o să o mai doară capul şi îi dă un bobârnac în cap. Când şi-a dat seama  fata că a fost fraierită a început să îşi ceară banii înapoi. Slătăriţa nimic.:D

Slătăriţa plecă şi fata spuse…”vai ce proastă am fost!”

Dar cea de langă ea: “ţi-am zis fă să nu ii dai nimic!”. După am întrebat-o cât a pierdut şi a zis că 16 lei

 TREBUIA SĂ SE AŞTEPTE! DOAR  E  ROMÂNIA!

Articol scris de un prieten: Sami🙂

2 thoughts on “Mama Omida îţi ghiceşte-n palmă

  1. si iak asa intr-o zi cu soare o prietenA de-a mea a pierdut si ea cativa banisori-5lei-doar de dragu de a afla dak ia sau nu examenul de capacitate….cum veneam noi de la biserica pe drum hopa si “dracu’:P “sa iti ghicesc sa iti zic sa iti spun sa..etc”….la un momendat prietena mea zice hai sa imi ghicesca sa vad dak iau sau nu examenul de capacitate …si a inceput tiganca sa ii zica de dragoste, de copii, …si km atat la 5 mii de lei ce mai vrei….mmm… bn nu zice nimica prietena mea ….si plecam ….la un momentdat imi zice ca nu i sa zis ce vrea dak ia sau nu examenul…si tiganga a vazut ca suntem km nehotarate de ceea ce vrem…si ne cheama inapoi la ea….si ne zice sa punem un ban mare in palma si o sa ii zica ce vrea ea …la care prietena mea scoate un leu …si tiganca nuuu…e prea putin mai pune ..prietena mea ia zis ca nu are pt k …dupaia nu mai aveam bani s ne intoarcem acasa…..at ..tiganca ii zice sa ii imprumut eu…ca mii da inapoi ..m..zis si facut pun un 5 lei in palma …si ii zice tiganca scuipa aici adik in palma pe ban…scuipa fata …si tiganca zici “nici la mn nici la dracu”si disparu banu”…da unde?…ia zis ca o sa ia examenul…si cateva despre fam ei….si cand sa plecam fata ii cere bani..de unde?ca nu erau nici la ea nici laa dracu…si iak asa…au disparut nu era o probl chiar asa de grava ..dak ar fi fost doare ea cea pacalita…dar va dati seama cati copii …si cate pers cad victimea la astfel de furturi si inselaciuni??

  2. Nu mai dati bani tiganilor pt ghicit. Tiganii cinstiti vand legume in piete, haine in bazaruri, sapa santuri, etc. Exclus cei care spala bani astfel sau inseala prin asta.

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

