Amintiri · Dragoste · Fantezii · Poezii · Scrisori

Doar eu şi Bacovia

Dac-ai fi….

Un cuvant de dragoste, ai fi sinonimul meu
Un instrument muzical … aş vrea să fiu cântecul pe care să-l cânţi
Un accesoriu, te-aş purta şi în somn
O culoare, aş picta lumea cu tine
Un parfum… ai fi parfumul care mi-ar invida toate simţurile
Un film… l-aş pune să îl văd, iar şi iar şi aş vrea să fiu oscarul tău
Un costum de scenă… te-aş îmbrăca în ziua nunţii
O floare… ţi-aş scutura roua frumoaselor petale
O epocă… aş vrea să fiu calendarul tău numărând binecuvântările împreună
O aromă… aş vrea să fiu mereu în preajma ta
O maşină… te-aş pune în muzeu
 
Dac-aş fi..
Un cuvânt de dragoste … aş vrea să fiu rostit numai de tine
Un instrument musical…aş vrea să mă aflu în mâinile tale
Un accesoriu… m-ai ţine lângă inima ta?
O culoare… aş vrea să-ţi colorez viaţa
Un parfum… m-ai alege dintre sute de variante?
Un film… m-aş uita la tine
Un costum de scenă… aş vrea să îţi acopăr pielea
O floare… aş vrea să mă porţi în valurile părului tău
O epocă… aş fi în zadar fără tine
O aromă… nu aş avea sens dacă nu m-ai simţi tu
O maşină… aş vrea să fi muzeul meu
Dac-ai fi … dac-aş fi…

5 thoughts on “Doar eu şi Bacovia

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

