Comercial · Fantezii · Umor

La benzinărie

Un tip intră într-o benzinărie pentru a alimenta deoarce rezervorul maşinii aproape că se golise. Se chinuie vreo 10 minute pentru a trage maşina cât mai aproape de pompă timp în care a zgâriat vreo două maşini parcate în incinta benzinăriei. Într-un final, mulţumit de cum şi-a parcat maşina coboară şi merge direct la casă.
– Bună ziua! Cu ce vă putem ajuta, îl întreabă angajatul.
– Aş dori şi eu să alimentez, spune şoferul.
– Sigur că da. Puteţi să alegeţi de la pompă nu din magazin. Aici plătiţi după ce alimentaţi.
– Ştiu asta, dar aş avea nevoie de ajutor.
– Atunci vă va ajuta un coleg să alimentaţi.
– Veniţi cu mine! spune un alt angajat.
Ajunşi la pompă începe dialogul între cei doi.
– Ce carburant doriţi să cumpăraţi?
– Nu ştiu exact!
– Păi, ce carburant foloseşte maşina dumneavoastră?
– Nu ştiu, răspunde şoferul.
Angajatul aproape uimit, se duce până în spatele maşinii pentru a observa ce motorizare avea maşina apoi se adresează şoferului:
– Foloseşte benzină!
– Bine atunci. Pune-ţi benzină.
– De care aţi dori? Cu plumb, fără plumb?
– Fără plumb că şi aşa merge cam greu maşina. Nu vreau să se îngreuneze şi mai tare.
– Dar plumbul nu va îngreuna maşina îi spuse angajatul.
– Adică tu crezi că eu nu ştiu că plumbul e greu? Nu mă păcăleşti tu.
Angajatul pune mâna pe furtunul cu benzină fără plumb când clientul are o revelaţie:
– Auzi? Dar mai bine pui cu plumb.
– Ce v-a făcut să vă schimbaţi preferinţele?
– Nu mă grăbesc, aşa că dacă se face maşina mai grea nu e nicio problemă.
– Bine. O să vă pun cu plumb.
– Stai, stai, stai! Nu pune!
– S-a întâmplat ceva?
– Mi-a spus medicul că plumbul nu îmi face bine. Pune fără plumb!
– Dar nu o să beţi benzina! Nu o să vă facă nimic plumbul!
– Hai lasă, că vă ştiu eu. Spune-ţi orice ca să aveţi vânzare.
– Bine domnule. Vă pun fără plumb!
– Staaaaaaaaai! Nu pune!
– Ce mai este domnule?
– Care e mai ieftină?
– Cea cu plumb este mai ieftină!
– Dar dacă pun din asta ieftină mor mai repede, ce să fac?
– Puneţi-vă din aceea mai scumpă atunci!
– Bine pune fără plumb. Da stai aşa! Dacă nu îmi ajung banii?
– Atunci puneţi cu plumb că e mai ieftină!
– Păi da tu nu auzi că-mi face rău? Tu vrei să mi se facă rău? O să sun la protecţia consumatorului!
– PUNEŢI DE CARE VREŢI!
– Ho mă! Ce ţipi aşa? Aşa vă comportaţi cu clienţii? Păi dacă eşti nesimţit eu mă duc în altă parte!
– Îmi cer scuze, spune tânărul angajat ajuns parcă la limita răbdării în urma conversaţiei cu şoferul agasant.
– Ce benzină vă pun până la urmă?
– Păi vezi că se poate să vorbeşti şi frumos? Pune fără plumb.
– Sigur vreţi fără plumb? Întreabă angajatul cu ultimile puteri.
– Da. Sigur! Ce crezi că nu ştiu ce vreau? Sau începe să-ţi placă să vorbeşti cu mine?
– Atunci fără plumb să fie!
Într-un final angajatul a reuşit să facă plinul şi dă se plece spre magazin. Atunci şoferul spune:
– Auzi? Dar maşina asta nu este a mea!
– Păi şi acum îmi spui că nu e maşina ta? Eu ce fac acum?
– Nu e a mea, e a unui prieten foarte bun!
– Eu cred că tu vrei să mă aduci la disperare pe mine! Spuse angajatul.
– Păi aşa zi! Nu ştiam eu de ce nu mă înţeleg cu tine! Tu ai probleme cu capul!
– TU EŞTI NEBUUUUUN! Strigă angajatul deja cu nervi la pământ trântindu-şi şapca şi îndreptându-se spre magazin.
– Eu am plecat! Spuse şoferul.
– Mai întâi o să plăteşti apoi ai să pleci.
– N-am să-ţi plătesc!
– Cum să nu plăteşti? Ţi-am umplut rezervorul cu benzină, deci ai să plăteşti.
– O să-ţi plătească cel de la casă pentru că a pierdut pariul.
– Cum aşa? Întrebă angajatul plin de mirare. Ce pariu?
– Am făcut pariu cu el pe un rezervor de benzină că reuşesc să te scot din sărite!

One thought on “La benzinărie

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

