Comercial · Internet · Realităţi · România mea! · Umor · Video

Poliţiştii se simt jigniţi :))

Foarte interesant că cei din Poliţia Română se simt jigniţi atunci când li se spune adevărul în faţă. Cu ceva timp în urmă, la TV circula o reclamă la vinul CAVA D’Oro. În reclama menţionată mai sus un poliţist intră într-o cârciumă unde câţiva ţărani încercau să înveţe limba franceză. Acesta schimbă programul şi este etichetat drept ţăran. Ei bine, de aici o întreagă discuţie pe tema reclamei. Poliţiştii se simt jigniţi şi spun că imaginea lor a fost afectată de această reclamă. Ba să mă scuzaţi dar eu cred că poliţiştii destul s-au făcut singuri de râs, iar reclama le spune pe nume! Orice glumă sau banc are un sâmbure de adevăr şi eu consider că bancurile sunt mult prea blânde faţă de realitate. Bine a spus cine a spus că “viaţa bate filmul!”

Vă las să vedeţi clipul următor apoi mai discutăm.

Deci. Ei au spus că majoritatea poliţiştilor sunt oameni deştepţi cu nivel ridicat de studii, cu doctorate chiar. Sincer nu se vede treaba asta şi în opinia mea poate au cel mult 10 clase. Dacă vor să nu mai fie luaţi peste picior atunci să dovedească şi ei că nu sunt atât de „ciumpalaci”  pe cât o arată realitatea de astăzi. Şi una peste alta, dacă s-au supărat înseamnă că ei chiar s-au simţit ţărani altfel s-ar fi prins şi ei că e vorba doar de o reclamă. Eu unul când am văzut reclama prima dată nu m-am gândit că au luat poliţistul peste picior. O să mai revin cu postări despre poliţişti ca să se vadă doctoratele din ei😀

 

 

 

10 thoughts on “Poliţiştii se simt jigniţi :))

  1. man, da’ sigur politistul era ala care schimba postul?
    altminteri, reclama era simpatica si rezuma destul de bine starea de lucruri… pacat ca era tot la bautura.
    daca astia care dau banu’ public pe campanii de responsabilizare sociala ar avea spoturi la fel de reusite, poate ca s-ar mai uita cineva si la ele…

  2. hahaha ce bine ca le-a oprit reclama :)) agentia care a facut reclama, mai bine facea reclama la casti… ca si asa tot romanu e tzaran! eventual sa stea si in intersectie si sa faca cadou cate o pereche de cashti la tzaranii care asculta manele la maxim :))

  3. fuuuuarte tare! Da, vreau si eu sa le dea cineva casti la gherlanii cu manele care curg de pe geamurile masinilor lor de neam prost. da’ casti de 100 de W. sa le sparga urechile:D

  4. va rog , apropoo de polististi.am si eu o intrebare foarte importnata pentru mine.
    politistii au voie sa joace jocuri de noroc, sa umble prin cazinouri, etc????????
    va explic si de ce ma intereseaza.
    in 2000 am avut un teribil accident provocat de un politis beat mar la care ma flam in masina cu sotul si prietena mea.
    si-a schimbat sangele, e iesit basma curata iar eu desi ma rams mutilata dupa accident de dragul sotului meu care ii era prieten politistului , nu am depus plangere.
    nu va spun cum sunt caum dupa 8 ani, ca nu vrea s va fac mila.
    vreau doar sa-i fac si eu un pic de rau acestui politist, care , in loc sa prinda hotul el o da la pace cu el, ia spaga, si mai mult, umbla cu toti mafiotii si golanii din oras numai prin locuri defaimate.
    chiar nu exista o lege in care polististul sa respecte integritatea morala?
    ca doar da exemplu cetatenilor?
    multumesc anticipat de raspuns

  5. îmi pare sincer rău pentru cele scrise de tine mai sus. am căutat în regulamentul de ordine interioară a poliţiei comunitare şi am găsit următoarele:

    Art. 34. – Pe timpul executării serviciului, funcţionarului public din Poliţia Comunitară îi este interzis:
    a) să încredinţeze arma altei persoane;
    b) să întreprindă acţiuni care nu au legătură cu îndeplinirea îndatoririlor de serviciu;
    c) să încredinţeze fără aprobarea superiorului ierarhic paza postului unei alte persoane;
    d) să părăsească postul înainte de ora stabilită prin consemn sau înainte de a fi schimbat, atunci când serviciul de pază se execută pe mai multe schimburi.

    în afară orelor de serviciu au drepturi la fel ca orice om.

  6. da Creve, asta am vazut si eu, dar situatia e destul de urata, cel putin eu nu pot uita si ma doare de cte ori il vad pe el ce domn cu impresii si etaloane e si eu oloaga din cazua lui.
    regulamentele astea le-am citit si eu, dar nu scri nimic.
    sper doar ca Dumnezeu sa nu doarma.
    atat cer.
    merci de raspuns

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

