Comercial · Fantezii · Internet · Video

Fotbalul viitorului

Am văzut finala Champions League de miercuri seară şi am rămas plăcut impresionat. În acelaşi timp mi-am spus că nu va mai avea România niciodată o câştigătoare a UEFA Champions League. Fotbalul se schimbă tot mai mult şi observ fotbalul se bazează tot mai mult pe viteză. Efort fizic cât mai mult, să îţi ţi adversarul mereu sub tensiune. Foarte rar mai vedem un Cristiano Ronaldo sau un Ronaldinho care să te încânte cu ceva driblinguri. În mare parte fotbalul nu mai este ce era în 1986 spre exemplu când Steaua a reuşit să câştige trofeul sau înainte de 1986 când echipele româneşti ajungeau prin semifinalele Cupei Campionilor. În ultimii zece ani s-a schimbat cam orice concepţie în privinţa fotbalului. Iar acum mă întreb unde se va ajunge. Am găsit pe Internet un clip despre cum ar putea să fie în viitor fotbalul. Ar fi o treabă dacă am vedea ceva de genul ăsta pe stadioane 😀

 

2 thoughts on “Fotbalul viitorului

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

