Comercial · Internet · Realităţi · România mea!

Au luat-o razna bloggerii?

Personal mă uit prin diferite bloguri şi rămân uimit. Scrie cineva despre un subiect şi imediat după acea persoană vezi că mai apar alte postări identice. Dacă azi cineva a scris despre curentul EMO, în câteva ore zeci de persoane se apucă să vorbească despre EMO. Dacă cineva a scris despre finala Eurovision, păi să fi sigur că urmează să scrie toată lumea câte ceva despre Eurovision.

Am văzut acum câteva zile o postare despre bancuri cu EMO, păi imediat după acea postare s-a umplut Internetul de astfel de postări cu bancuri EMO. Fraţilor, au dispărut subiectele de discuţie de pe lumea asta? Chiar nu mai puteţi vorbi despre un subiect despre care să nu vorbească toată lumea? Se pare că moda copiatului este foarte mare la noi şi drept urmare exact cum la început alţii au copiat moda blogurilor acum au ajuns să copieze şi postările. Din câte ştiu eu nu este obligatoriu să ai blog.

Chiar mi-aş dori să intru într-o zi pe blogosferă şi să nu mai văd atâtea postări identice. Cine ştie? Poate într-o zi aşa o să fie. Poate!

Ca să închei o să spun că dacă te-ai simţit ofensat de cuvintele astea înseamnă că ar trebuie să schimbi ceva.  

7 thoughts on “Au luat-o razna bloggerii?

  1. imitatul, sau copiatul, sunt fenomene obisnuite, prin ele iau nastere ceea ce numin noi ‘curenti’ – in moda, ca si in arta, jurnalism, etc.
    Despre Eurovision e normal ca toata lumea scrie, deoarece este un eveniment actual.

  2. Pai ce face blogosfera e marketing elementar si SEO tot elementar. Daca termenul EMO e in voga datorita mediatizarii, automat o sa fie foarte cautat pe Google, si aici incepe bataia pentru cine e mai in fatza in cautari. Chiar daca nu spui nimic ideea e ca articolul tau sa apara in cautari sus in Google si sa iti aduca vizite, chiar daca nu se mai intorc niciodata pe la tine.

  3. Si eu mi-am facut blog … ca nu ma pricep asta e alta treaba , dar am timp sa invat … iar ca principal obiectiv a fost sa fiu original … nu am o mie de comment-uri nu m-a cautat nimeni pe google si nici nu ma agit sa fiu in top .

  4. Psihic activitatea umană parcurge următoare faze:

    1.jocul ( de regulă în faza copilăriei);
    2.Învăţarea ( de regulă ăn etapa tinereţii)
    3.Munca (de regulă în faza maturiităţii)
    4. Creaţia (prin excepţie o realizează cei ce muncesc conştient sau incoştient foarte mult).

    Deci trebuie interpretată imitaţia ca formă temporară de evoluţie.Dacă rmâi în această fază… te priveşte.

  5. Uite ce:apucati-va si voi sa faceti ceva si lasati mofturile astea cu blog-uri si alte tampenii.
    Citez:”important e să fi original ” zise “creve” unuia”gabush”. Creve, inteleg ca ti-ai facut blog inainte de clasa a doua cand se invata ca “sa fii” se scrie cu doi “i” si nu cu unu. Creve, eu zic sa inovezi ideea de blog, ca si-asa faci mare caz de originalitate: renunta la a mai scrie pe blog, cum te vaiti ca face toata lumea(oricum nu te pricepi), rezuma-te doar la insertii audio si video.

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

