Bucureşti · Comercial · Fantezii · Internet · România mea! · Teamwork · Umor

Leapşa: maratonul votării (varianta fantezistă)

O prietenă bună a venit cu ideea unei lepşe şi nu orice lepşe. Este o idee interesantă. În ce constă leapşa? Simplu: cineva, (în cazul de faţă…eu), începe să povestească cum îşi imaginează episodul votării. După ce voi începe povestirea mea fantezistă voi lăsa povestirea neterminată, iar la momentul punctului culminant dau leapşa mai departe pentru a fi continuată în stilul altei persoane şi aşa mai departe. Deci, să îi dau drumul că ceasul ticăie şi mult timp nu mai este.

V-am spus că nu am de gând să votez. Între timp m-am răzgândit. Am să merg să votez un viitor cât mai puţin negru cu putinţă. So, mă grăbesc spre urne pentru că am văzut eu un afiş în care spunea că dacă nu votez sunt handicapat. Aşa o fi, cine le mai ştie şi pe astea. Ies pe uşă şi trag tare că poate prind aglomeraţia ori pe stradă, ori la urne (cine ştie cum se-or îngrămădi românii să voteze). Când să ies din scară, îmi amintesc că uitasem ceva important.

Leapşa merge la Ralu (mama povestirii 😀 )

3 thoughts on “Leapşa: maratonul votării (varianta fantezistă)

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

