Comercial · Fantezii · Internet · Umor · Video

Aterizare forţată?

Stau destul de mult pe Internet aşa că am timp să caut fel de fel de lucruri. Aşa că zilele astea am stat pe Youtube şi am căutat destul de mult. Rezultatul a fost unul pozitiv. Am găsit multe clipuri interesante. Pentru astăzi o să mă opresc la un clip de o imaginaţie demnă de premiul Oscar. Clipul te ţine cu inima la gură ca apoi finalul său să fie unul mai mult decât relaxant. Acest clip intră în categoria reclame de nota 10.

One thought on “Aterizare forţată?

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

