Dragoste · Poezii · Realităţi · Scrisori · Spiritual

Ieri. Azi. Mâine?

poezie

A venit iar o provocare. Şi iată o nouă poezie pe temă dată. De data asta este vorba de pictura lui Jozef Stefanka – Inspiraţia mişcărilor

Ieri. Azi. Mâine?

Mi-ai vorbit ieri,
M-ai mustrat căci meritam.
M-ai văzut ieri,
Mi-ai arătat ce făceam.
M-ai auzit ieri,
M-ai auzit cum vorbeam.
Din dragoste mă cauţi
Să-mi vorbeşti, să mă asculţi,
Din dragostea Ta
Te cobori în lumea mea,
Să mă tragi de mânecă atunci când greşesc.
N-ai vrea să-mi spui “Destul”
În ziua când te voi vedea.
N-ai vrea să-mi spui precum lui Moise
…”Destul”
Mă cauţi, îmi vorbeşti, mă anunţi
Că trebuie să schimb ceva în viaţa mea,

Mi-ai vorbit azi
Şi iarăşi m-ai mustrat.
M-ai văzut astăzi
Şi iar ai arătat spre ce făceam.
M-ai auzit azi
Şi iar ai auzitcum vorbeam.
Din nou m-ai căutat
Ca să-mi vorbeşti
Ca să m-asculţi.
Din nou mă rogi fierbinte spunându-mi
Schimbă-te: nu vreau să-ţi spun: DESTUL!

Îmi vei vorbi şi mâine?
Mă vei vedea şi mâine?
Mă vei auzi şi mâine?
Te vei coborâ din nou la mine?
Mă vei ruga şi mâine?
Te voi refuza şi mâine?
Îmi vei spune…DESTUL?

Îmi vei spune?

Cristi Creveniceanu – 28 iunie 2008

4 thoughts on “Ieri. Azi. Mâine?

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

