Amintiri · Bucureşti · Internet · Realităţi · Umor

Plictiseală Vs dependenţă

plictiseala
Plictiseala

Trăim într-un secol al tehnologiei, un secol trăit în viteză cu multe informaţii, cu multe lucruri care vin să ne uşureze viaţa. Cel puţin aparent. Spun aparent pentru că uşor, uşor, aceste lucruri care ne uşurează viaţa ne-o şi complică în acelaşi timp. Ne-am obişnuit cu Internet-ul, cu televizorul, cu telefonul şi mai ştiu eu cu ce alt obiect cu care ne petrecem mult timp. Este interesant că pe cât de mult ne ajută de obicei, pe atât de mult rău ne face când vedem că nu îl mai avem şi asta chiar dacă este vorba doar de o scurtă perioadă. Creează dependeţă şi nu orice dependenţă. O dependenţă care duce până la o disperare şi o plictiseală ieşită din comun. Hai să vă spun pe ce mă bazez când spun toate aceste lucruri.

deznadejde
Deznadejde

Personal când nu am avut acces la un lucru pe care eram obişnuit să îl fac simţeam că tâmpesc. Am crezut că sunt singurul, dar am observat că se poate şi mai rău. Stăteam de vorbă azi cu o prietenă bună şi îmi spunea ce “frumoasă” este viaţa ei de când nu mai are Internet. Partea “frumoasă” este că mai are de aşteptat până îşi va rezolva această problemă. Până atunci este nevoită să caute modalităţi noi de combatere a plictiselii. Până acum a încercat tot felul de metode însă au dus la acelaşi lucru: plictiseală!

Disperare
Disperare

Îmi spunea că a ascultat toate melodiile din calculator, a văzut toate pozele din calculator, mai mult, a făcut ordine prin calculator, a numărat pereţii, a început chiar să se uite pe cursurile de la facultate. Toate acestea doar din plictiseală. Stau şi mă gândesc…cât de disperat trebuie să fii să faci toate astea? Tare nenorocit mai e Internet-ul ăsta uneori!

Cugetare
Cugetare

Ea a tot stat şi s-a gândit ce ar putea să facă pentru a-i trece plictiseala, dar nu prea găseşte alte soluţii. Ţin să precizez că nu are cu cine să iasă afară pentru că lumea a plecat acasă pe timpul vacanţei, Comedy.Show a luat vacanţă, aşa că nu prea găseşte ce să facă. Voi ce soluţii i-aţi da pentru a trece peste plictiseală? Chiar aştept propunerile voastre🙂

One thought on “Plictiseală Vs dependenţă

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

