Amintiri · Bucureşti · Comercial · Realităţi · România mea! · Umor

Organizarea românească

Organizare
Organizare

Tind să cred că în România organizarea începe să devină opţiune. Sunt puţine locurile unde să mergi să rezolvi o problemă şi să reuşeşti să scapi repede. Fără să mai stai la cozi interminabile, se te plimbi dintr-o parte în alta pentru că “ai greşit ghişeul” sau deşi ai coadă mică în faţă să aştepţi mult din cauză incompetenţei celor care ar trebui să te ajute.

Astăzi a trebuit să printez ceva aşa că primul lucru pe care l-am făcut astăzi a fost să merg să printez o lucrare pe care trebuia să o predau la facultate. Zis şi făcut. Ajung la un centru de printare şi mă aşez la rând. Aştept 5, 10 minute…nu înaintam deloc. După vreo 15 minute reuşesc să înaintez puţin. După alte 5 minute mai înaintez puţin şi tot aşa, astfel încât după 30 de minute mai aveam o persoană în faţă. Rândul în momentul în care m-am aşezat nu avea mai mult de 7 persoane. Am apucat să văd de ce mergea treaba aşa de greu. Angajatul era atât de dezordonat încât nu mai ştia pe unde punea cursurile clienţilor, nu mai ştia ce trebuie să facă şi colac peste pupăză, xerox-ul, imprimanta şi calculatorul îi jucau feste din plin.

După mai bine de 40 de minute am reuşit să printez ce aveam de printat. Mi-am amintit ulterior că mai aveam nişte cursuri de xeroxat dar m-am dus în altă parte. Cine ştie cât dura să le xeroxez şi pe alea şi poate mai rămâneam şi fără ele.

2 thoughts on “Organizarea românească

  1. ce-i drept asta este unul din aspectele urate ale romaniei.in spania este diferit.aici se sta la coada la autobuze, insa vin la minut, sunt afisate orarele fiecarul autobuz, uneori chiar electronic te anunta in cate minute vine.sunt punctuali, toata lumea intra prin fatza si iese prin spate; nimeni nu trece fara sa cumpere bilet sau sa introduca abonamentul.la spital trebuie sa-ti faci programare, nu trebuie sa stai toata ziua sau sa te trezesti de la 6 ca sa prinzi rand.suni, te anunta…maine la 10.45 de exemplu.oamenii sunt amabili, esti pedepsit urat daca vrei sa dai spaga, iar daca nu te pot ajuta, te anunta.e organizat totul, nu te enerveaza, sunt amabili si ajuta fara discriminare pe toata lumea…ce sa mai lume civilizata…doar la ambasada si la consulatul romaniei lucrurile sunt la fel ca in tara.daca ti-e dor de romania, mergi o zi acolo si te lecuiesti.hahahha

  2. foarte tare comentariu dinaintea mea…din pacate….e adevarat. avem o organizare de toata jena….si in plus si niste oameni incapabili pusi “la fix”

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

