Bucureşti · Comercial · Realităţi · România mea!

Piedone şi Primăria!

Exact asta am văzut şi eu azi-noapte când m-am trezit pe la 4. M-am uitat pe geam şi am crezut că nu mai văd sau cine ştie ce s-a întâmplat. Nu se vedea nimic decât o mare beznă. Nici nu se putea să fie altceva dacă erau toate becurile stinse şi nici măcar unul singur aprins. Îmi mai spusese o colegă de beznă de pe strada ei dar nu am crezut-o ştiind că la mine e lumină noaptea. Locuiesc în sectorul 4 ca şi colega mea de altfel, iar de când a fost ales Piedone la Primăria sectorului 4 după o anumită oră se sting toate becurile. Ce idee bună de a economisi bani! Mai bine ar face economie la borduri şi asfaltări care oricum sunt atât de dese încât unii români nu-şi schimbă nici ei ciorapii atât de des precum se fac schimbările de borduri şi asfaltările. Într-o capitală mai nou europeană fără lumină. Şi asta şi într-un cartier precum Berceni unde sunt destule persoane certate cu legea. Abia aproape de ora 5 au început să se aprindă becurile şi asta pentru că începeau oamenii să iasă din casă. Oricum, acest Piedone are el multe bile negre de la mine dinainte să fie primar. Acum va primii tot mai multe.

P.S: Trăim în ţara unde deşi nimeni nu face nimic, se întâmplă multe!

2 thoughts on “Piedone şi Primăria!

  1. eu sincer cred ca Piedone face treaba foarte buna ca si noul primar general … independent… tocmai asta il face atata de bun si pare cel putin pare incoruptibil.. fata de ceilalti ..

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

