Comercial · Fantezii · Poezii

Sentimente rătăcite

The redemption acordin Dali - Pedro Brull
The redemption acordin Dali - Pedro Brull

O nouă provocare. Poezie pe temă dată. De această dată este vorba de “The redemption acordin Dali – Pedro Brull”.

Sentimente rătăcite

Mă contopesc cu dorinţa
te văd, îmi placi, te doresc
aşa că m-apropii de tine
vreau să-ţi zâmbesc,
să-ţi vorbesc,
vreau să-ţi ating părul.
Tu, m-ai văzut şi te-ai întors cu spatele,
mă respingi, mă cerţi
şi îmi spui că n-are rost.
Mă pierd în cuvinte
şi încep să mă topesc
în prezenţa ta,
iar topitura mea te învăluie
şi vrea să-ţi simtă inima cum bate
sa vadă dacă
ce spui tu este adevărat sau nu.
te afli între minciună şi adevăr
două drumuri diferite
şi totuşi atât de apropiate.

dă-mi voie să te apăr
de o lume aşezată ca piesele pe tabla de şah,
o lume care stă gata să ne înghită
şi care şi-ar dori să ne fie rău.
dă-mi voie să te port
spre cerul care plânge după noi.
Avem un drum lung de parcurs
dar timpul e de partea noastră.

am timp să te cunosc, să te iubesc, să te păstrez,
o eternitate

Cristi Creveniceanu 16 iulie 2008

4 thoughts on “Sentimente rătăcite

  1. sfatul meu este sa o tii tot asa cu poeziile si cine stie poate intr-o zi am sa-ti cumpar cartea de poezii 😉

  2. Te simt…vrei sa ma vezi, ma placi, ma doresti,
    Sa te apropii de mine nu te las, desi inca mai visez.
    Imi zambesti, vrei sa’mi vorbesti, vrei sa’mi atingi parul.
    Poate te doare respingerea mea, dar simt ca n’are rost dupa tot raul
    Interiorul’mi este pustiit de pasii celor care au trecut, fara sa aiba habar de moliciunea locului unic.
    Tu ai vrea sa ma alini, sa ma aperi, sa’mi salvezi subredul psihic, Dar ce folos, timpul prieten nu mi’a fost.
    Obisnuita’s de acum cu singuratatea rece…timpu’i scurt si orice trece!
    Ce zici? 🙂

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

