Comercial · Poezii · Scrisori

Poezie pe temă dată

Poate vă întrebaţi cine tot îmi dă mie teme pentru poezii. Ei bine pot spune că am intrat într-un grup de poezie unde membrii grupului dau câte o temă. De data asta eu am ales tema şi parcă de data asta a fost cea mai grea temă în sensul că parcă mi-a venit cel mai greu o idee 😀 O să mai revin şi cu alte poezii pentru că cineva mi-a mai dat o temă pe care încă nu am abordat-o şi sincer mi se pare cea mai grea de până acum 😛 O să revin, dar până atunci pun poezia de care vorbeam. Tema este o pictură şi anume: Fakir Meets Dali – Jibesh Chakma

P.S: nu are rimă şi măsură, dar sper să daţi atenţie mesajului.

Dilema

fiecare oră care trece
îmi adânceşte nesiguranţa
ce să fac?
să o iau de la capăt sau să fug?
să mai încerc odată?
va fii mai bine sau va fii la fel?
să-mi mai acord o şansă?
sau să rămân în banca mea?
oare îţi voi face rău sau bine?
e greu de ales când nu eşti sigur.
mă împart în două şi mă cert cu mine
să spun da sau să spun nu.
inima îmi spune că îi este dor să iubească
mintea îmi spune să nu mă pedepsesc din nou.
cei din jur îşi dau cu părerea
vor să mă înveţe.
au ajuns profesori,
deşi nu ştiu nimic din trăirile mele.
Ce s-ar întâmpla de aş spune “NU”?
Aş rămâne cum sunt…
Nu! Nu vreau asta!
Am să spun “DA”!
Dar dacă spun “DA” şi se întâmplă ca ultima dată?
Aş ajunge unde sunt acum, poate mai rău.
Ce greu este să aleg!
Oamenii se agită de parcă ar vrea să mă tulbure mai tare.
În agitaţia lor îmi dau seama că am nevoie de tine
pentru a putea păstra linia de plutire
şi să zbor peste tot ce înseamnă invidie, lăcomie şi durere
aşa că m-am hotărât: îţi spun “DA”!
Te aleg să ai grijă de inima mea,
să nu o dezamăgeşti căci ea te-a ales
şi poate data viitoare moare.
Iar dacă mintea nu te-a vrut
am să o educ, nu-ţi face griji
iubeşte-mă şi câştigă-i încrederea…

Cristi Creveniceanu 31 iulie 2008

5 thoughts on “Poezie pe temă dată

  1. Imi place foarte mult poezia…..parca e culeasa din framantarile mele….>:D< Domnul cu tine si cu talentul tau 🙂

  2. este inevitabil sa iubesti, insa e bine sa sti sa alegi sau uneori chiar sa faci o pauza…
    apreciez reflexionarile tale si suna bine.cu Dunezeu innainte!

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

