Bucureşti · Comercial · Realităţi · România mea! · Umor

O zi…mirositoare

Azi am avut o zi ceva mai specială decât de obicei şi asta nu pentru că am primit cadouri pe care mi le doream de mult, sau pentru că am realizat ceva ce îmi propusesem de mai multă vreme. A fost specială deoarece a fost mai…mirositoare decât în alte dăţi. Deşi sunt destul de dese zilele în care Protanul se gândeşte să mai ardă nişte cadavre şi miroase destul de greu, azi parcă a fost altceva: Ziua naţională a gazelor naturale şi dacă îmi da-ţi voie am să-i dau şi un dicton: Let’s freedom all farts!”

Să explic şi ce s-a întâmplat astăzi. Dimineaţa devreme am fost trezit de un miros foarte greu de suportat. Iniţial am crezut că iar cei de la Protan au ales să-mi ofere încă o doză de aer irespirabil. Mă trezesc şi închid geamul presupunând că mirosul vine de afară, dar după ce am închis geamul constat că mirosul era şi mai puternic. Deschid iar geamul şi scot capul pe geam vrând să văd dacă mirosul cel groaznic vine de afară sau din casă. Afară nu mirosea a nimic, aşa că bag capul în casă şi observ că mirosul venea din casă. Mă uit în jur: PISICA! Pisica trăsese un vânt! Am început să râd ştiind că nu e la prima abatere 🙂

Ziua a continuat pe aceiaşi direcţie însă ceva mai târziu. Aproape de casă, mai exact la vreo 10 metri de casă, în faţa mea un bărbat pe la vreo 50 de ani, îmbrăcat decent, cu o geantă în mână merge ce merge şi trage un vânt aşa gălăgios încât m-a pufnit râsul fără să am vreo reţinere 🙂 Mă aşteptam să se întoarcă să vadă dacă a auzit careva minunea comisă, însă nu s-a întors 😛

România te iubesc, dar faci cinste!

6 thoughts on “O zi…mirositoare

  1. doar tie putea sa ti se intample asa cv=))
    de fapt..si eu cand aveam pisica in apartament mai simteam cate …cv 😀 si in Spania..am auzit cei mai multi oameni pe strada care…scapa vanturi 😀

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

