Amintiri · Bucureşti · Comercial · Realităţi · România mea! · Umor

Bancpost…şi-atât!

Mi-a fost dat să ajung la Bancpost. După ce că organizarea în România e de fel proastă, atunci când vorbeşti de Bancpost se încurcă şi mai rău lucrurile. De când cu probleme deja celebre cu bancomatele, cardurile Milenium au fost blocate, drept urmare şi al meu aşa că a trebuit să merg să-mi iau noul card. Cel puţin aşa mi s-a spus de la agenţia de unde am scos ultima dată bani de pe card cu buletinul, aşa că m-am dus la agenţia care mi-a eliberat cardul pentru a-l ridica pe cel nou. Până acum nimic ciudat. Am stat la coadă deoarece în faţa mea era o cucoană ce vroia să ridice o sumă. Am aşteptat vreo 15-20 de minute până i-a adus banii, până i-a numărat şi au încheiat tranzacţia. Pleacă respectiva cucoană şi speram să mă servească şi pe mine, însă în momentul ăla a început să alerge prin stânga şi dreapta, uitându-mă acolo în faţa ghişeului de parcă mâncasem sticlă. Am aşteptat eu acolo preţ de 30 de minute, timp în care tot ce vedeam era pe acea angajată care să tot învârtea şi dătea telefoane. Parcă aducându-şi aminte de mine, angajata se întoarce la ghişeu şi îmi mulţumeşte că nu am spus nimic şi că am aşteptat răbdător, deoarece cucoana dinaintea mea a retras o sumă din bancă şi a uitat să îşi ia exact suma retrasă: 31 de milioane. Mă întreb unde îşi lăsase capul când a plecat de  acasă. A venit rândul meu şi îi spun motivul pentru care venisem. Îi dau cardul vechi şi buletinul şi începe să caute în baza de date. Nu găsea niciun nume. Se duce caută prin carduri şi nimic. Mai caută odată pe calculator şi stupoare: nu existam în baza de date. Mai caută odată şi găseşte un client pe numele CREVENICEANU CRISTINA la aceiaşi facultate cu mine. O rog să verifice numărul cardului şi din nou mirare: era numărul cardului meu. Am început să râd îndată văzând situaţia apoi angajata a plecat să caute din nou cardul pe noul meu nume. Nici de data asta nu a găsit nimic aşa că foarte probabil cardul meu a fost pierdut şi va trebui să fac o cerere de reemitere de card. Mă mai gândesc dacă mai fac card la ei. Bine spunea cineva: Bancpost, banca ce te ţine în post”

Măcar au să-mi dea un miel pentru că m-au botezat.

One thought on “Bancpost…şi-atât!

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

