Bucureşti · Realităţi · România mea! · Umor

Maşini de maşini la români

Nu mai este un secret de mult că românii au maşini de maşini. Tot mai multe maşini de lux apar în România astfel încât cu greu trec cinci minute fără să vezi măcar una. În Franţa ori Austria greu puteai vedea câte o maşină de lux spre deosebire de noi românii. Totuşi printre români sunt şi unii proprietari mai “speciali” care dau anumite parcuri auto. Parcuri auto care tind să smulgă zâmbete de la cei care le privesc.

Pe cât de multe maşini luxoase există România, pe atât de mult rable se mai găsesc încă prin faţa blocurilor ori printre blocuri. Pozele de mai sus sunt surprinse la intersecţia dintre Şoseaua Olteniţei şi Str Iriceanu Ion. Mai exact sectorul 4. Erau cinci Trabant-uri, un Wartburg şi încă un Peugoet mâncat de rugină. Nu am reuşit să le fotografiez pe toate deoarece soră mea mă grăbea de zor 😀

10 thoughts on “Maşini de maşini la români

  1. Masinile romanlior de,, lux”sunt la tot pasul…treceam si eu odata prin Sighisoara si am vazut un trabant cu nr.HBO…am zambit si am mers mai departe.Era bun de pozat,dar nu aveam atunci aparatul la mine.Se pare ca intre timp a fost dus la ,,cimitir”…trebuie sa precizez ca nu avea roti si statea…undeva pe trotuar.Am mai vazut un trabant,pe care trebuie sa-l pozez in curand…tras de 2 cai:))…vopsit in rosu si albastru..e decapotabil…si are 2 cai putere…are si casetofon si baterie…..si culmea e ca….soferul struneste caii din volan….Trebuie neaparat sa-i fac o poza….asa ceva nu vezi oricand!::))

  2. hmm…adevarat…alea din poze is rable…dar cred ca nici-unul dintre voi nu sa urcat vreo-data intrun trabantel…ingrijit. dupa ce o sa faceti o plimbare cu o astfel de …”rabla” dar pusa la punct….mai vorbim…pana una alta…sunt detinatorul unui astfel de bijuterie nemteasca…il am de 2 ani…si pana in prezent nu ma lasat la greu…e o pasiune de-a mea mai veche…eu zic sa cautati unul si…sa vedeti “rabla” 😉

  3. dragilor, ideea nu este ce masina deti, ci daca acea masina este ce ai nevoie, daca e potrivita pentru buzunarul tau, daca iti permiti s-o intreti.
    mandria merge inaintea pierzarii, iar la romani e atat de valabil…

    o masina nu este ceva cu care sa te mandresti, ci un lucru de care ai sau nu nevoie.
    poate aceasta masina reprezinta resursele acelei persoane, iar daca este asa, ce-i de ras si condamnat?e o rusine sa fi sarac?de cand asta?e o rusine sa minti, sa inseli, sa faci afaceri necurate pentru a dobandi o masina ultimul racnet, dar sa ai o masina modesta, saracacioasa, nu ar trebui sa fie o rusine.
    dar cum valorile oamenilor s-au intors pe dos, inchiei prin a va zice ca nu ma mira deloc.

    sa aveti parte de masini care va reprezita si pe care puteti sa le platiti si intretineti, iar daca e una ieftina, sa o purtati sanatori.

  4. romanu’ masina de lux si muritor de foame…
    ca doar.. daca vecinu-i tare in bascula io de ce sa nu fiu?
    si romanu.. visez azi la o solenza… maine o iau dar mam si saturat de ea… vreau un bmw..

  5. invidia…
    tata imi povestea ca un coleg s-a luat de el ptr ca are salariu de 10-15 mil angajat la o termocentrala ca revizor tehnic , se ocupa si cu asigurarile si mai face si targuri locale deci 3 job-uri… si tata le a zis.. dar eu te tin sa faci la fel?? + habar nu ai cati ajung in buzunar in realmente…

  6. hihi 😀 . asta-i tare , creve 😛 . trebuie mers o data in locu` ala, si remorcat toate masinile alea la fier vechi :> . facem si un lucru bun, si scoti bani de o pizza 😀 .
    victor, ai cu ce te mandri :> . astept poze 😀 . sa vad si eu la ce ai ” lustruit ” tu jumatate din vara 😀

  7. Eu am avut 4 Trabi ,,, acum am unul restaurat 100 % si arata si merge FFF bine .Sunt mANDRU de el la maxim. E VORBA de pasiune.Eu castig F bine dar nu am nevoie da alta masina. E vorba de DRAGOSTE SI PASIUNE

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

