Comercial · Dragoste · Fantezii · Poezii · Scrisori

Curiozitate

Curios din fire cum mă ştiu
Mă-ntreb…
Ce-ai zice dacă într-o zi
Cineva ţi-ar spune de căldura Soarelui ce o primeşti
Că vine din muletele-mi rugi ce le fac pentru tine?
Dacă ţi-ar fii teamă să spui,
Te-ai gândi că mi-eşti dragă?
Şi dacă într-o zi ţi-aş spune
Că din fuga mea
M-am oprit în dreptul tău
Să te privesc ca un copil,
Ca un copil ce priveşte spre cadoul mult dorit.
Ce-ai spune?
Te-ai gândi că am alergat mult până la tine?
Ce-ai face dacă într-o zi
Aş da frâu liber sentimentelor din mine?
Ce-ai face dacă ţi-aş spune totul din lăuntrul meu?
Te-ai speria? Ai fugi? Ai sta? Te-ai bucura?
Şi dacă ţi-aş arăta ce-nsemni pentru mine,
M-ai crede?
Dacă ţi-aş spune că eşti frumoasă,
Ai râde?
Ce-ai face dacă ţi-aş pune o floare în păr?
Ai da-o jos sau ai lăsa-o?
Dacă te-aş lua de mână?
Ai tresălta sau ai trage mâna?
Dacă te-aş săruta?
M-ai bate sau … ai tremura?
Ce-ai face dacă te-aş iubi?
Ce-ai spune?

Cristi Creveniceanu – 12 Septembrie 2008

7 thoughts on “Curiozitate

  1. cred ca ar fi fericita sa fie iubita de cineva atat de sensibil ca tine.tu doar incearca…eu-ti urez succes.
    o poezie care m-a atinns mai mult decat oricare alta pana acuma; din compozitile tale.
    bravo!bravo pentru ce simti, pentru ce scri, pentru ce esti…
    cu multa apreciere mir-ela

  2. cat de frumos exprimi fiorii iubirii, emotia primei declaratii de iubire, emotia atingerii…
    e asa de greu pana cand facem primul pas. ne punem atatea intrebari, ne imaginam cum ar fi…ne temem…ce sentimente frumoase…
    si ce minunat e cand in sfarsit furi un sarut mult dorit si ti se raspunde…cand il/o iei de mana si te strange de mana in schimb…cand mangaierea iti este intoarsa…cand in ochii ei/lui citesti: de ce ai asteptat atata ca sa faci asta? cat te-am asteptat…
    iubirea este insasi viata.

  3. ah…grele întrebări :)…și una simplă…”ce-ai face dacă te-aș iubi ??”…cu răspuns complicat mai tot timpul 🙂

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

