Amintiri · Realităţi · Scrisori

Adi, mai cântă-ne ceva…

Sunt unele persoane despre care dacă ai vrea să începi să vorbeşti cu siguranţă ai putea umple pagini întregi. Adi era o asemenea persoană despre care puteai vorbi mult şi cu toate astea cu greu acum pot vorbi despre cine a fost Adi. Pentru unii simplu: băiatul cu naiu’, pentru alţii prieten sau chiar frate. Un băiat extrem de talentat care ştia să facă dintr-un nai cel mai frumos instrument pe care l-ai auzit vreodată. Se pare că astăzi, viaţa a mai oferit o lecţie foarte dură şi anume că viitorul nu ne aparţine şi nu poţi ştii ce va fii mâine sau nici măcar peste câteva ore.

Ieri râdeam şi ne bucuram obişnuiţi cu ceea ce aveam, şi azi totul pare doar un vis urât. Mai mult, în dimineaţa asta parcă totul era aşa de normal. Ne gândeam la ce avem de făcut şi de unde să începem fără a ne gândi vreo clipă că ceva rău ar putea să se întâmple. Şi totuşi cum e mai rău, uneori lucrurile se întâmplă mult prea repede. Spuneam mai demult că viaţa este ca un film care se poate termina când îţi este mai mare dragul. Astăzi aşa s-a întâmplat. La numai 21 de ani, alergarea lui s-a terminat şi a lăsat în spatele lui un şoc puternic care nu te lasă să mai spui nimic, deoarece nodul din gât este prea mare pentru a mai lăsa vreun cuvânt să iasă. Cu siguranţă familia, rudele şi prietenii apropiaţi au vărsat multe lacrimi, însă toate aceste lacrimi nu cred că pot să exprime toată dragostea pe care cei dragi au avut-o pentru el. Probabil că mâine încă ne vom întreba: a fost pe bune sau am visat urât?

Şi totuşi: Adi ne mai cânţi ceva?

6 thoughts on “Adi, mai cântă-ne ceva…

  1. de ce tocmai el?
    ne va mai canta in cer!sunt sigura de asta!
    dar nu imi vine sa cred ca sa dus…shi acu o luna stateam de vorba cu el :(:((
    condoleante familiei!

  2. Sunt profund indurerata de auzirea acestei vesti tragice…nu-mi vine sa cred…Ady,prietenul drag la care acum cateva zile i-am zis la multi ani?Ady…pe care l-am intalnit la Congresul tin.ro…:(( Cata durere…Ady,cel cu care ma razboiam in tabara prin jocuri….sa castig eu sau el…l-am invins odata,apoi m-a invins si el..si-am zis:,,Cine castiga trebuie sa stie sa piarda!” Ady ce-l care mi-a scris pe rama daruita de la congres: CONGRES MOECIU 2008 ,,UNDE A FOST SI MUCEGAI” si s-a semnat…doare:((…dar am speranta ca ma voi intalnii cu acest prieten drag SUS IN CER!

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

