Amintiri · Poezii · Realităţi · Scrisori

Aş vrea să mă minţi

Aş vrea să mă minţi
Să mă minţi cum ştii mai bine
Dar să nu-mi spui adevărul
Spune-mi orice vei vrea
Vorbeşte-mi din amintiri
Dar minte-mă…
Nu-mi spune că a plecat
Ci spune-mi că are treabă
Nu-mi spune nimic altceva
decât… că face repetiţii
că se pregăteşte…
Aş vrea să mă minţi
Să-mi spui că râde,
Să-mi spui cum cântă,
Cum se bucură.
Nu-mi spune nimic din ceea ce văd
Căci, este minciuna cu care mă mint
Tu minte-mă altfel
Şi spune-mi că-s orb,
Că nu mai văd bine.
Minte-mă, că muzica se va auzi la fel şi fără el
O dată în viaţă îţi cer…
Minte-mă!
Dacă nu poţi atunci lasă-mă şi taci
O să mă mint singur..
Prin lacrimi dacă altfel nu pot
Spune-mi că se întoarce să cânte cu noi
Să se roage cu noi…
Minte-mă că îi voi spune iar:
Adi, mai cântă-ne ceva
Mai cântă-ne…

Cristi Creveniceanu – 22 septembrie 2008

În memoria lui Adi Tîmpu

6 thoughts on “Aş vrea să mă minţi

  1. aceste gesturi mai des trebuiesc facute..si mai ales cand inca sunt printre noi….nu dupa ce au plecat la TATA…dar trebuie sa avem speranta ca undeva acolo SUS ne vom intalni din nou si atunci nu va mai trebui sa ne mintim….atunci va fi totul adevar….
    cat despre adi……..nu am cuvinte…cel mai bun dintre cei mai buni
    si pentru familia lui…curaj si putere de la Dumnezeu….
    Suntem alaturi de voi…
    (cativa tineri din madrid)

  2. Nu stiu de ce tot mai multi tineri….se duc…si nu stiu de ce tot dintre cei buni…dupa Larisa (pt cei care cunosc situatia e vorba de cazul nefericit din Suceava), acum Adi….pe Adi nu il stiu…dar sunt sigura ca a lasat in urma multa, f multa durere 😦 ce sa spunem, putere parintilor, noua o lectie invatata…si incredere ca Dumnezeu alege ce e mai bun pentru noi….

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

