Amintiri · Bucureşti · Realităţi

O senzaţie ciudată

Astăzi, după o perioadă mai îndelungată de vacanţă a trebuit să merg şi la facultate. Nu de alta, dar trebuia să-mi iau orarul cumva. Singurul lucru cu adevărat ciudat care m-a pus puţin pe gânduri este că anul ăsta a trebuit să mă opresc la ultimul vizier de pe perete. Aproape că nu îmi venea să cred că am ajuns şi ultimul an. Atâta timp mi-am dorit să termin facultatea şi să scap de atâţia ani de carte şi acum parcă îmi schimb opţiunea. Aş vrea să mai ţină ceva timp facultatea asta. Îmi place statutul de student cu reduceri pe unde merg şi fără griji aşa mari. Se pare că păţesc exact ca în cazul liceului când îmi doream să-l termin mai repede, apoi în ultimul an vroiam să mai stau la liceu.

Interesant este că deşi am avut această senzaţie ciudată cum că nu este nimeni mai mare ca mine şi că anul ăsta îi privesc pe toţi de sus, azi m-am dus la facultate  exact ca în prima zi din primul an: cu mâna-n fund să-i spun mai direct. Nu am avut nicio coală de hârtie şi nici pix. De altfel nici nu am mai stat la ore…

De mâine merg 😀

7 thoughts on “O senzaţie ciudată

  1. era mai simplu daca afisau orarul undeva pe net;)) nu stiu ce reduceri mai sunt.. eu doar la abonamentul de tramvai si la film am.aaa..am avut 2 milioane si la cursul foto. dar in rest.. ;))

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

