Comercial · Dragoste · Fantezii · Poezii · Scrisori

Am încercat să-i spun

Am încercat să-i spun inimii
Că nu mai crezi în mine,
Dar nu a vrut să mă creadă.
I-am spus că toate zâmbetele sunt degeaba,
Dar zâmbeşte ca nebuna în continuare
Fără să mă creadă.
Îi spun mereu că nu mai crezi
În mângâierile de altădată,
Însă îmi spune să-ţi mângâi fruntea
Încruntată de trecerea timpului.
I-am spus inimii
Că nu mai crezi în pitici roz
Care să-ţi şoptească înainte de culcare că te iubesc,
Dar refuză să mă creadă.
Îmi spune să merg să-ţi spun eu că te iubesc
I-am spus că nu mai crezi
În sărutul de noapte bună din faţa casei
Şi că nu mai crezi în toate amintirile cu noi,
Dar inima îmi spune să te sun şi să-ţi vorbesc de ele,
Să-ţi spun că inima mea
Vrea să-ţi sărute sufletul înainte de culcare.
Îi spun inimii în fiecare zi că n-o mai vrei
Şi râde de mine spunându-mi că minţi
Că vrei să joci cu ea dar…
Îmi spune că ţi-a cunocut inima şi te ştie mai bine.
Îmi spune că minţi…
Spune-mi,
Are dreptate?

Cristi Creveniceanu – 13 Septembrie 2008

4 thoughts on “Am încercat să-i spun

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

