Amintiri · Realităţi

Uite că am scris şi despre asta

Am fost întrebat de ce nu scriu nimic despre nepotă-miu. Am scris despre toate cele şi despre nepotă-miu nu scriu chiar nimic? Păi ce să vă spun? Cum e să fii unchi? Parcă te face să te simţi mai mare. Soră-mea spune că sunt un unchi prost pentru că nu ştiu să-l ţin în braţe bine. Până la urmă mă prind eu că se ţine cu partea cu nările în sus. Să vă spun că ţipă de îţi sparge timpanele oridecâteori vrea câte ceva? Ar fi inutil. Aşa fac toţi piticii. Să văd spun că i-am cumpărat o revistă de colorat deja? Am zis că la un an îi cumpăr integrame, la doi ani îi iau sudoku, la trei ani îi iau rebus iar la patru ani îi iau culegerile de exerciţii de Gheba şi Cărbunaru.  Deh, viitorul preşedinte al României trebuie să fie bine pregătit. Deja i se explică despre termodinamica mişcărilor şi despre reţele şi circuite. Prinde repede 🙂 Poate vreţi şi poze aşa că nu vă las să muriţi de curiozitate.

15 thoughts on “Uite că am scris şi despre asta

  1. Ce frumusel e….poti fi mandru de el!:) felicitari parintilor dar si unchiului care are ganduri atat de inalte pt nepotelul lui:) vezi….explica-i si ceva gramatica bine?:))a…si nu uita nici de geografie, medicina astronautica si tot felul de chestii….care cu siguranta ii sunt utile la varsta asta;)

  2. crevelush
    esti cel mai rau unchi din toata lumea :*
    auzi, da eu inca astept continuarea la dragoste de sora… valeu, mai tine mult?

  3. Ce scump eee!! Si cat a cresut de cand l.am vazut eu ultima oara 🙂 Mogaldeatza dulce ce e!!
    Iar tu sigur o sa devii cel mai bun unchi! :*

  4. Deci, tu nu stii nimic!

    Mai intai i-am explicat primul principiu al termodinamicii, apoi Timo a inceput sa ii explice mai in detaliu ce tare e viata de inginer. I-a zis” te invata tata, analiza matematica si te invata si termodinamica, termodinamica asta de rahat!” Si pustiul nu a avut nimic de comentat!

  5. cat de emotionant…
    sa faci planuri pentru viitorul lui, sa crezi in el chiar inainte de a scoate o vorba.
    e fantastic sa existe asa o minune in viata ta.

    sa aveti grija de el!;))

  6. cum spunea cineva, cand realizezi ca acel copil pe care il ai in brate e TABULA RASA, si ca tu trebuie sa ii bagi in capul ala mic si gol, absolut tot de la maruntisurile vietii pana la principii, abia atunci iti dai seama de responsabilitatea enorma pe care o ai.

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

