Comercial · Internet · Realităţi

Nokia 5800 XpressMusic Vs Apple iPhone

La începutul anului viitor Nokia anunţa lansarea unui nou model pe piaţa din România. Deoarece România reprezintă o piaţă importantă pentru Nokia (aproximativ 40% din piaţa mondială), Nokia va lansa modelul 5800 XpressMusic.  Telefonul va fi un concurent puternic al celebrului iPhone e la Apple. Dincolo de preţul foarte atractiv, noul model de la Nokia are foarte multe dotări. Vă las să vă faceţi o părere comparând 5800 XpressMusic cu Apple iPhone.

Şi la final ce interesează mai tare. Preţul: Nokia 5800 XpressMusic : 280 Euro, Apple iPhone 450 euro.

11 thoughts on “Nokia 5800 XpressMusic Vs Apple iPhone

  1. Hm….. cred ca Nokia nu mai e de mult nr.1 la tel, am avut si Nokia(e 50, n90, n95) si Iphone(2g 8g), dar … foarte dezamagit de Nokia, adika sistemul de operare Symbian e de proasta calitate se misca de parca zici ca tre sa dai la manivela, plus ca sincer iphone pe care il am de aprope 1 an merge super, pot sa mil decodez singur, plus o droaie de programe pe care poti sa le instalezi plus muzica si castile de buna calitate, singurul avantaj pe care il vad la nokia e Flash playerul dar care am inteles ca va aparea si pentru Iphone cat de curand, nu asi schimba iphone 2g decat probabil cu Iphone 3g sau cu Iphone Nano

  2. Lol …
    Am avut IpH0ne 3G …2 saptamani , cumparat din franta , dupa care s-a stricat .
    Acum cred ca e la reparat sau nu stiu pe unde o fi ajuns dar e vai de mama lui .
    De craciun am zis sa ma rasfat ..cumparandu-mi astfel noul Nokia 5800 Xpress Music si vreau sa zic ca nici nu se compara cu Iphone.
    ADica bineinteles si Iphone e super marfa are chestii foarte utile si bla bla bla dar Nokia 5800 nu numai ca este foarte frumos si aratos cat si are mai multe utilitati ca de exemplu camera care are 3,2 mp si autofocus si face niste poze superbe ,il pot compara si cu Sony Ericsson Cyber-Shot ca si din ala am avut si vreau sa spun ca face pozele la fel de bine chiar poate mai bine …deci nuj cu Iphone trebuie sa stai nemiscat ca sa faci o poza [si nu vreau sa vorbesc despre pozele in intuneric ca ..e clar ca nu se vede nimic] :))….
    Mda asta este parerea mea si sincer Raptiles….nu cred ca stii ce vorbesti …
    Adica nuj mai uita-te si tu pe internet si intereseaza-te ..mai cumparati telefoane …si dupa sa vorbesti …pentru ca nu stii nimic …
    Bine v-am lasat ca nu vreau sa discut cu dobitoci care n`au o treaba cu phones🙂
    Bye L0sers🙂 see y0u

  3. am un nokia 5800 de 6 luni si sincer ma plictiseste,nu imi place deloc,touchscreen-ul e de proasta calitate pe langa iphone si nici nu e asa aratos,plus ca la nokia chiar ca trebuie dat la manivela..iphone rulz 4 ever

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

