Amintiri · Realităţi · Scrisori

Printre rânduri

Într-un timp îmi scriam sms-urile care îmi plăceau într-o agendă. Ştiam că va veni un moment când memoria telefonului se va umple şi va trebui să şterg din mesaje. Zilele trecute, în timp ce căutam nişte foi am dat peste acea agendă. Iniţial uitasem că am scris acele mesaje şi am rămas surprins să le văd pe toate scrise care mai de care mai ordonate. Mi-am aruncat ochii peste unele dintre ele şi deodată parcă mi-am adus aminte când le-am scris şi sentimentele mi-au strâns inima precum o mamă strânge mâna copilului ei când vrea să traverseze strada. Nu a durat mult până să apară şi primul zâmbet pe faţă şi apoi o revenire printre prezent ca răsuflarea unui atlet după maraton. A fost un moment care a avut darul de a mă reîntoarce cu câţiva ani în urmă şi de a-mi arăta unde am fost şi unde mă aflu astăzi. Îmi place să cred că am avansat. De fiecare dată când o dezamăgire apărea îmi spuneam că data viitoare va fi altfel şi tot aşa. Citind acele mesaje şi văzându-mă unde sunt astăzi îmi dau seama că am mai făcut câţiva paşi de atunci, însă  am făcut paşi în cerc. Acţiunile mele nu au făcut altceva decât să mă poarte într-un spaţiu circular unde toate se întâmplau la un interval de timp doar că aveau o altă desfăşurare de fiecare dată făcând să pară că nu am mai trecut pe acolo niciodată. Astăzi consider că am ieşit din acel spaţiu circular şi merg doar prin locuri nemaivăzute. Se apropie un nou sfârşit de an şi mă gândesc deja la ce am de făcut pentru la anul. Îmi stabilesc ţintele, priorităţile şi tactica cu ajutorul căreia voi aborda viaţa în noul an. Sper doar să nu constat peste câţiva ani că am avansat doar puţin şi mai mult m-am învârtit. Poate peste câţiva ani iar voi zâmbi când voi citi aceste rânduri. Sper să nu fiu nevoit să mă repet şi atunci.

3 thoughts on “Printre rânduri

  1. traind in cercul nostru stramt…pana la urma nici tu nu ai gasit universul paralel…s-a dus si ultima mea speranta :((

    oare zambetele astea dau spatiu circular sau zambesti fiindca locurile nemaivazute au ceva foarte familiar?

  2. Nu este o postare tristă🙂 Am vrut să subliniez că vrem să învăţăm din greşeli şi data viitoare facem alte greşeli care într-un final tot acelaşi rezultat au. Aşa că speranţa moare ultima😛

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

