Comercial · Internet · Realităţi · Scrisori · Teamwork

Era să uit

birthday-cake1

Gata gata era să uit că pe 23 decembrie blogul ăsta a făcut 1 an. Noroc că am văzut la Ralu de aniversarea blogului ei😀 Timp de un an am scris vrute şi nevrute, mai inspirat sau nu, de plăcere sau din plictiseală, important e că nu a existat pauză. Chiar dacă în ultimul timp se poate spune că am lăsat-o mai moale nu înseamnă că nu o să mai prindă încă o aniversare blogşorul ăsta. Unora le-a plăcut aşa că de ce să nu merg mai departe? Şi dacă nu le plăcea tot continuam pentru că aşa îmi place mie🙂

Aş fi trecut şi la statistici dar contează mai puţin câţi vizatatori am avut sau care au fost cele mai ciudate căutări cu care am fost găsit prin Google. Sper că veţi reuşi să vă faceţi în continuare timp să citiţi una alta pe aici şi vă mulţumesc pentru timpul acordat până acum şi probabil pentru timpul pe care îl veţi mai acorda😀

Promit că va urma.

7 thoughts on “Era să uit

  1. la multi ani!si sa cresti in numar de ani si de postari! personal mi a placut ce am gasit aici si ce am vazut si ce am citit!am ras chiar😀

  2. Mulţumesc mult pentru mesajele voastre şi mă bucur că până acum v-a făcut plăcere să intraţi şi să aruncaţi o privire aici! Mulţam frumos :*

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

