Realităţi · Scrisori

Ultimul tur de pistă

tur_pista

Am stat eu până acum în vacanţă în timp ce alţii au intrat în febra examenelor dar de mâine intru în ultimul tur de pistă. Vacanţa asta prelungită a fost liniştea dinaintea furtunii aşa că nu mă invidiaţi pentru timpul în care am stat acasă în timp ce voi v-aţi pus cu burta pe carte. Mă aşteaptă de mâine încă trei săptămâni de linişte le-aş spune în care se vor mai preda câteva cursuri apoi sesiunea şi ultimul semestru de facultate 😀 Apoi să mă ţin bine: două proiecte, lucrarea de diplomă, licenţă şi apoi  încă o sesiune: toate în vreo 5 luni! Ţara te vrea înginer aşa că trebuie să te conformezi şi când primeşti bonus titulatura de inginer diplomat parcă mai are puţin şi îţi sare inima din piept 😛

Într-un fel mă bucur că termin şi aceste ultime câteva luni cred că o să învăţ de plăcere numai când o să mă gândesc că termin cu tocitul coatelor 🙂 Rămâne de văzut ce va fi mai încolo. Cert este că mâine este posibil să ratez prima zi de facultate din noul an dar când eşti unchi ce nu faci pentru nepotul tău? 😀

P.S: Cred că aţi observat că am schimbat din nou tema blogului. Sper de data asta să nu mai apară nicio eroare şi să nu mai fiu nevoit să modific iar tema. Chiar devine enervant 😀 O să mai umblu eu la tema asta în părţile esenţiale dar probabil mâine dacă nu ajung la facultate 😀 pentru că acum e prea târziu.

3 thoughts on “Ultimul tur de pistă

  1. Mmm, bun venit noii teme… Spor la nepoti si stranepoti, la ultimul tur de pista, la saritul inimii din piept si tot asa… 😛 Sa ne vedem cu bine in vacanta de vara… la absolvirea ta, cand arunci in noi cu confetii si …. sampanie? ;))

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

