Internet · România mea!

Mircea Badea subiectiv?

Să nu mă înţelegeţi greşit din start. Nu am nimic cu el, chiar îl apreciez pentru perseverenţa cu care se ia de boii din conducerea acestei ţări minunate. Îmi place modul în care le spune fără nicio reţinere cu toate că CNA-ul se uită cu preponderenţă la emisiunea lui pentru că e o pâine de mâncat acolo. Se trezesc băieţii cred special pentru emisiunea lui Badea doar că am o mică întrebare. Este totuşi Badea subiectiv? Repet că sunt de acord cu ce spune şi ce face prin emisiune. Cu toate că s-a luat de bloggeri în nenumărate rânduri asta nu înseamnă că nu a avut dreptate şi bineînţeles că niciodată o afirmaţie nu poate să acopere într-un totul o anumită categorie de oameni. Întotdeauna vor fi excepţii de la regulă, iar dacă cineva s-a simţit deranjat de o afirmaţie înseamnă că îi era adresată acea afirmaţie. Revenim totuşi la subiect. Spuneam că îl apreciez pe Badea pentru că după atâta timp încă nu s-a săturat să se tot ia de parlamentari, deputaţi, senatori, miniştrii şi alte caracatiţe pentru că eu deja m-am săturat să mai ascult câte fac cei de mai sus şi când vezi că se face furtună numai în popor pentru că la ei nu ajunge nimic, parcă ţi se face şi mai scârbă. Presa urlă de nedreptăţi, poporul se plânge iar la ei e raiul pe pământ. Câinii latră ursul merge. Cam ăsta este dictonul după care se ghidează sistemul politic la noi. Şi cu toate că sunt de acord cu ce spune Badea, vin cu întrebarea: de Voiculescu de ce nu spune nimic? Oare Voiculescu îl plăteşte expre să se ia la modul ăsta de politicieni? De Voiculescu nu a spus nimic până acum şi nu cred că e uşă de biserică. Asta mă face să cred că există o oarecare doză de subiectivitate în emisiunile lui Badea. Îmi place stilul, dar chiar aş aprecia dacă aş vedea şi de Voiculescu prin emisiunea lui.

2 thoughts on “Mircea Badea subiectiv?

  1. Este, cumva, Mircea Badea Dumnezeu?! NORMAL ca e subiectiv. Sa vedem ce ar spune daca nu l-ar mai plati nimeni sa fie virulent si revoltat. Si nu cred ca o sa vorbeasca de Voiculescu, pentru ca nu vad ce interes ar avea sa isi taie craca de sub picioare.

    Mie imi place Mircea Badea, este demonstrativ si amuzant, deci ma uit la el ca la Divertis. Emisiunea lui este una de divertisment.

  2. Ei,nici chiar atata obiectivitate!.Cine taie mana care-l hraneste?Hm?Noi am face-o?Ntz,ntz..
    Ceea ce ma deranjeaza pe mine este ca se repeta prin referiri la aceeasi persoana/situatie si atunci stiu ca nu s-a pregatit cu subiecte noi.Si da,este o emisiune de divertisment ca Mondenii 🙂 Si asta cu..hai,papapa..pa..papapapa,va deveni un brand.

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

