Bucureşti · Comercial · Realităţi · România mea!

Carrefour Grand Arena

Am făcut imprudenţa sau poate inconştienţa să merg la Carreforu Grand Arena chiar în ziua deschiderii. M-a convins soră-mea că ar fi o idee să mergem până acolo. O idee proastă însă mai ales când nu ai cu cine să laşi un copil de 6 luni şi trebuie să iei şi copilul după tine în cărucior. Am mers acolo făcând o reducere la absurd potrivit căreia speram ca la ora 11:00 lumea să fie la serviciu şi drept urmare speram să nu fie atât de aglomerat. Trebuia să îmi dau seama de până să cobor din autobuz că va fi aglomerat. Abia se circula. Deschiderea hipermaketului a aruncat traficul în aer. Am ajuns acolo şi stupoare: nu aveai loc nici să te mişti. Abia dacă reuşeai să pui câte ceva în coş. După vreo 20 de minute de învârteală cred că aveam abia 5 produse în coş şi asta nu pentru că nu vroiam să luăm mai nimic dar nu prea aveai cum să ajungi la raioanele la care noi aveam treabă. Dacă te uitai la ce era în Carrefour ai fi spus orice dar nu ai fis spus că în România este criză economică. Din contră, poate ai fi spus că la noi curge mierea din izvoare cum spunea cei de la Cassa Loco în urmă cu câţiva ani.

După ce ne-am făcut nervi că nu prea ai pe unde să mergi deoarece toţi moşii şi babele care nu aveau ce face acasă au venit să vadă ce se găseşte prin Carrefour, ne-am îndreptat spre casă de marcat pentru ca să cumpărăm măcar ce am luat pentru a ne duce apoi în Carrefour Vitan pentru a cumpăra restul listei dar şi acolo era o coadă imensă la toate casele de marcat. Am lăsat frumos coşul cu produsele şi am plecat acasă pentru că nu avea niciun rost să mai stau acolo  având în vedere că nu se ştie când ieşeam şi noi din Carrefour mai ales când ai cu tine un copil de 6 luni care urlă din toţi plămânii şi nimeni nu se gândeşte că poate ar trebui să îţi dea prioritate.

Am revenit pe la ora 16:00 cu o colegă să cumpere nişte pantofi sport din Deichmann şi la a 2 a încercare era şi mai multă lume decât la ora 11:00. Dacă la ora 11:00 magazinul Deichmann era aproape gol, acum la era o coadă cât ţinea magazinul: cred că avea vreo 30 de metri coada. Din fericire nu a mai găsit ce căuta deoarece toate măsurile mici se vânduseră ca pâinea caldă. Mă gândesc că dacă prin minune găsea ceva care să îi placă am fi stat aproape 1 oră numai la coadă. Dacă aşa se vede criza economică la români atunci nu vreau să îmi imaginez ce o să fie în ţările unde acum e criză când la noi românii chiar nu se vor mai înghesui la cumpărături.

Eu am zis că mai revin la Carrefour Grand Arena peste vreo 2 săptămâni când deja curioşii au putut să îl vadă şi poate se vor mai linişti apele. Până atunci e mai aproape Carrefour Vitan 😀

One thought on “Carrefour Grand Arena

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

