Amintiri · Realităţi

Actualizare

Nu am mai scris zilele astea pentru că am fost plecat aşa că am o scuză. Ce-i drept cât am fost plecat am şi uitat de blog🙂 Ultima dată am pus o listă cu lucruri pe care le-am făcut sau nu le-am făcut. Ei bine după escapada mea prin Arad, unul din lucrurile pe care nu le făcusem a trecut în categoria lucrurilor făcute: am stat toată noaptea treaz şi apoi am prins răsăritul😀

One thought on “Actualizare

  1. Ca sa-mi dau seama frate scump ce bine te-ai simtit, de ai stat treaz😀
    De obicei stai treaz cand nu poti adormi din anumite motive, nu ca vrei tu in mod neaparat sa stai treaz. Dar in cazul tau, nu se aplica acest “obicei”.🙂

    Felicitari!😉

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

