Bucureşti · Comercial · Realităţi · România mea!

Dincolo de tot…merită

În ultimul timp am făcut imprudenţa să deschid tembelizorul ceva mai des şi să îl las deschis şi mai mult timp asta chiar dacă stăteam mai mult la PC. Având televizor în cameră stăteam la PC şi “mă uitam” cu urechile la TV, iar în momentul când auzeam ceva mai interesant întorceam capul. Oricum cine ştie ce noutăţi nu prea am văzut, tocmai ăsta fiind principalul motiv pentru care am spus că am făcut imprudenţa de a deschide TV-ul. Am văzut tot ce ştiam: scandaluri, crime, accidente, certuri pe comisioane în politică, DNA, corupţie, şpăgi şi tot tacâmul.

Un lucru este cert: mă plictisesc într-un mod teribil când văd toate treburile astea. Am ales să nu mă mai iau de clasa politică pentru că destul se iau jurnaliştii şi se iau degeaba şi în fond chiar stric orzul pe gâşte. Am încercat apoi să mai verific puţin blogosfera să văd ce se mai postează şi de data asta am fost dezamăgit. Tot mai mulţi îşi creează blog-uri şi habar nu au ce sunt alea. Am analizat blogosfera şi peste 50% din ele nu au altceva decât ştiri preluate din TV, ziare ori alte site-uri specializate pentru ştiri şi asta de multe ori fără să spună şi sursa. Mi se pare o pierdere de timp ceea ce fac respectivele persoane. Dacă vreau să aflu o ştire nu voi intra pe un blog să o aflu ci o să deschid TV-ul la un  post de televiziune de ştiri non-stop şi sigur voi fi mai bine informat.

Anyway, poate vă întrebaţi care este legătura titlului cu ce scriu eu pe aici. Legătura este că deşi mai nimic din jur nu merge chiar cum ar fi ideal, până la urmă dincolo de tot ce se întâmplă viaţa merită trăită la potenţial maxim. Deşi politica merge tot mai prost pe zi ce trece, deşi la tot pasul te paşte cel puţin un pericol, deşi  toate par vechi şi toată lumea le ştie aşa încât nimic nu te mai poate surprinde şi crezi că nu prea mai ai nimic de făcut nou, dincolo de toate astea merită. Merită să tragi aer în piept aşa poluat cum e el şi să trăieşti viaţa la intensitate maximă şi să cauţi ca tu să faci lucrurile cât mai bine posibil. Afară vremea se face tot mai frumoasă şi îţi deschide multe oportunităţi. Lasă deoparte viaţa cotidiană şi rupe-te de tot. I-aţi timp şi gustă viaţa. O să vezi că dincolo de tot ce se întâmplă în lume, viaţa merită trăită la maxim!

Atenţie! Excesul de adrenalină din sânge poate dăuna grav sănătăţii!

2 thoughts on “Dincolo de tot…merită

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

