Realităţi · Scrisori · Video

Încă o lecţie de viaţă

În ultima postare spuneam că dincolo de toate câte se întâmplă, merită să îţi trăieşti viaţa la maxim. Astăzi am mai primit o lecţie de viaţă chiar dacă încerc mereu şi mereu să fac toate lucrurile cât mai bine. Am primit o palmă din partea unei persoane cu handicap. Sper să reuşiţi să înţelegeţi cât mai bine ce vorbeşte deoarece are o vorbire mai greoaie. Îmi pare rău că nu are subtitrarea. Pentru cei care nu vor înţelege ce spune sau nu ştiu limba engleză, David spune următoarele:

Cum va fi în Cer? Nu ştiu cum credeţi voi că va fi, dar eu când mă gândesc la cer sunt fericit pentru că am o proprietate acolo sus. Tatăl meu cu Isus. A fost cu Isus timp de 32 de ani. Mama a fost cu Dumnezeu timp de 28 de ani şi oamenilor, într-o zi, toţi vom fi impreună pentru încă o dată.Să nu vă pară rău pentru mine, pentru că bucuria soseşte în zori.

Şi nu numai atât, când voi ajunge în Cer, am să primesc un corp nou. Nu voi mai merge fără viaţă nu o să mai vorbesc amuzant deloc. O să merg şi o să vorbesc ca Isus. Dacă nu vă place felul în care sunt, staţi puţin.Sunt încă în cuptor. Domnul este încă în bucătărie şi încă găteşte la mine.

Şi când Dumnezeu va termina de gătit, mă va scoate din cuptor şi va spune: foarte bine rob bun şi credincios! Dar când mă gândesc la Cer; când mă gândesc la mama şi tatăl meu; când mă gândesc la un nou corp, George, o să pot să îmi leg singur şireturile la pantofi, o să pot să-mi închid singur nasturii la tricou, ce zi, glorioasă zi
va fi acea zi.

2 thoughts on “Încă o lecţie de viaţă

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

