Comercial · Cum să... · Internet · Realităţi · Teamwork · Video

Cum să închizi calculatorul cuiva?

Ştiu că nu am mai scris de aproape o lună. Am fost ocupat cu sesiunea. Bine că şi în continuare o să fiu destul de ocupat dar o să mai trec pe aici să vă fac cu mâna şi să vă mai las câte ceva de citit sau măcar de privit. Referitor la titlul postării: cum să îi închizi cuiva calculatorul? Nu este foarte greu. Tot ce trebuie să faceţi este arătat în clipul de mai jos. Nu mai rămâne decât să îl trimiteţi pe Yahoo Messenger sau pe adresa de e-mail 🙂

P.S: puteţi vizualiza clipul şi full screen 😛

17 thoughts on “Cum să închizi calculatorul cuiva?

  1. mai ce gluma proasta… dar imi place… 🙂 totusi gandeste-te daca ia-si trimite cuiva care isi scrie licenta si uita sa mai salveze…. saracu… da asa am sa fac 🙂 merci

  2. Am aflat că există şi antidot. Dai “Run” > “cmd” > “shutdown -a”

    Asta în cazul în care nu a fost trecut doar un timp de 2-3 secunde până la închiderea PC-ului 😛

  3. coaie e pur si simplu shut down la computer doar ca are mesaj si timp ce e asa mare “virus” nu pateste nimic ce sa pateasca

  4. Da interesant, doar ca nu toata lumea e asa de proasta sa deschida fisiere dinastea. Mai sunt unii care si gandesc :mrgreen: . Eu stiam altele si mai frumoase, care nu sunt atat de complicate si mai distractive.

    Va dau un sfat, daca va trimite cineva un astfel de program sau daca intrati pe unele site-uri (ceva de genul care nu te mai lasa sa iesi de pe ele), apasati “Ctrl+Alt+Delet” si opriti aplicatia. 😉 Asta e cea mai simpla modalitate!
    Sper ca am ajutat pe cineva! 😉

  5. Ma da cand dau sa trimit pe mess la cnv nu ii arata numele care lam pus eu, ii trimite shutdown.exe nu Poza sa zicem(nume)
    Ce sa fac?

  6. Stie cineva programe de picat netu cuiva pe skype in timp ce vb cu el ? add skype meu hebyheby97 care stiti (nu raman dator)

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

