Bucureşti · Comercial · Realităţi · România mea!

Nouă ne pasă de sport! Poate prea mult!

Campania asta a Gazetei Sporturilor mi se pare pe deoparte bună dar pe deoparte mi se pare a fi un paradox. Este utilă pentru că îi mai trezeşte la realitate pe conducătorii din fotbal să joace mai mult în teren decât în afară, dar pe de altă parte mi se pare un paradox pentru că vine din partea acelora care nu au făcut altceva decât să îi aţâţe pe conducătorii cliburilor unul împotriva celuilalt prin diferite articole numai pentru ca să îşi poată vinde ziarele. Este paradoxal să cauţi scandal şi să bagi vorbe în gură anumitor oameni pentru aţi face un tiraj cât mai mare ca apoi să apari ca un îngeraş bun să spui că hai totuşi să revenim la sport că sunteţi aşa şi pe dincolo. Aş putea să spun chiar că trebuie să fii nesimţit să faci aşa ceva, ceea ce promotorii campaniei mai sus menţionată sunt din plin.

Astăzi mergeam pe stradă şi doi suporteri începuseră să se contreze destul de tare. Nu am prins discuţia de la început dar se ajunsese la altceva decât o discuţie. Am încercat să îmi imaginez cum ar fi putut începe discuţia aşa că am să prezint o discuţie la început ipotetică apoi reală.

Stelist: Băi nu aţi jucat nimic în Ghencea! Trebuia să plecaţi bătuţi de acolo!

Dinamovist: E lasă că nici voi nu aţi jucat cine ştie ce. Dacă vă atacam mai mult vă băteam.

Stelist: Băi aia e echipă mă? Echipa aia să ne bată pe noi?

Dinamovist: Dinamo e pe locul 1 nu ca voi!

Stelist: Păi voi jucaţi mai mult în afara terenului daia sunteţi pe 1.

Dinamovist: Mori de ciudă că nu aveţi echipă.

Stelist: Măcar niciodată dinamovist. Sunteţi vai de voi.

Dinamovist: Băi voi ar trebui să fiţi strânşi într-un loc şi bătuţi.

Stelist: Sunteţi nişte javre conduse de Borcea ăla prost!

Dinamovist: Du-te mă şi lungeşte-te pe linia de tramvai să te calce tramvaiul pentru că aia meriţi.

Cam aşa ajunsese discuţia până să mă depărtez. Dacă stai puţin să te gândeşti, toată situaţia din fotbalul, dintre conducători, suporteri şi toate rivalităţile astea se datorează scandalurilor provocate de cei care astăzi vor să facă pe sfinţii şi lansează campanii într-un mod care denotă o nesimţire crasă. Am ajuns să cred că poate suporterilor le pasă de sport…poate prea mult!

One thought on “Nouă ne pasă de sport! Poate prea mult!

  1. Sa spui ca suporterilor numai le pasa de fotbal e putin spus.Am avut amici care se bateau si isi scoteau ochii unul altuia daca de exemplu unul era stelist si celalalt dinamovist,si una din echipe castiga.E copilaresc…sincer,uneori ma mai uit si eu la meciuri.Nu avem un fotbal care sa zici ca…mai,asta e fotbal.Nu…la noi la meciuri e ca in jungla…suntem departe de fotbalul adevarat.E mai adevarat fotbalul care il joaca prietenii in fata casei decat ce e la televizor in echipele mari si tari.Numai porcarii se fac…la un moment dat te si scarbeste

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

