Amintiri · Copilărie · Realităţi

Memories

Nu ştiu când vi s-a întâmplat vouă ultima dată, dar eu săptămâna asta am avut ocazia să retrăiesc câteva momente petrecute cu ceva ani în urmă. Momente dragi de care mi-am amintit şi asta nu doar odată. Prima dată s-a întâmplat lunea asta când am avut ceva treabă chiar în cartierul unde am copilărit şi nefiind presat de timp am ales să o iau agale la pas printre străzile pe unde mi-am făcut cele mai multe şi urâte julituri, pe unde mă băteam cu băieţii dar şi cu câinii, pe unde îmi pierdeam vocea pe la jocuri şi pe unde alergam până simţeam că a plecat din mine şi ultima picătură de energie.

Am luat-o uşor la pas doar pentru a putea să stau la taclale cu amintirile mele pentru că doar ele pot să înţeleagă ce am simţit când am revenit acasă. Am rămas surprins să văd că foarte multe nu s-au schimbat, dar în special blocul unde am stat a rămas perfect la fel. Aceaiaşi uşă galbenă şi urâtă şi acelaşi aspect. Nimic schimbat ca şi cum nu am pierdut nimic în tot timpul cât nu am mai trecut pe acolo, iar asta m-a ajutat să îmi vină în faţa ochilor pe loc imagini cu ce făceam acum vreo 10-15 ani. A fost un moment pe care l-am savurat din plin.

Apoi mi s-a întâmplat să vorbesc la telefon cu o prietenă şi mi-am amintit alte evenimente de acum 10 ani pe care foarte probabil am să le descriu cu altă ocazie. A fost o altă ocazie în care am savurat amintirile tocmai reîmprospătate. Am vorbit cam mult dar mie mi-a plăcut😀

După ocazia asta, ca o cireaşă de pe tort, ieri m-am întâlnit cu un coleg din Şcoala Generală şi chiar mi-a făcut plăcere să-l revăd. Dincolo de faptul că a mai crescut nu se schimbase deloc. Am stat de vorbă puţin şi ne-am mai amintit de una de alta.

Săptămâna asta a fost săptămâna amintirilor din copilărie…şi nu sunt puţine.

5 thoughts on “Memories

  1. te-ai intalnit cu un coleg din generala????? aoleeeu….si nu s-a intamplat niciun dezastru in jurul vostru in timpul cat ati stat impreuna?:P….”prietenii stiu de ce”:P

  2. Eu stau in satul in kre am copilarit dar mi se mai intampla inca in momentele de nostalgie sa revad inaintea ochilor lucrurile care s-au intamplat la mine pe strada pietruta,de atunci cand faceam capodopere pe gardul unei case parasite sau stateam la taclale cu o vecina pana tarziu in noapte…amintiri frumoase…e placut sa te plimbi si sa vezi totul asa cum era……prea pacat ca incepe sa se schimbe totul….

  3. amintirile sunt sanatoase:)..chiar si cele nu tocmai placute, desi nu iti face bine sa le rememorezi te ajuta sa iti dai seama cat ai gresit in trecut, cum poti sa repari greselile, sau daca te-ai schimbat.

  4. Pe masura ce timpul trece, amintirile devin tot mai importante, mai constientizate, mai dragi. Amintirile sunt singurele care pleaca cu noi! Asa ca tre’ sa ne bucuram cat putem de viata, pentru a putea zambi pana la sfarsit. Pup

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

