Amintiri · Realităţi

Am revenit

În ultimul timp am fost cam plecat şi asta cred că s-a văzut şi pe aici. Cel puţin în ultimile două săptămâni am stat pe acasă vreo 3-4 zile. Aproape că uitasem cum este patul de acasă (vorba unei prietene: “mă mir că nu a băgat divorţ de tine patul”). Ultima escapadă a fost în Vatra Dornei într-o tabără cu cortul care s-a vrut a fi o relaxare totală care totuşi nu a fost chiar cum mi-am dorit deoarece vremea a fost de partea mea doar pentru două zile în rest fiind cod galben…

A fost totuşi o tabără în urma căreia am schimbat câteva idei pe care le aveam înainte. A fost ceva interesant şi chiar mi-a părut rău că am plecat cu 3 zile mai devreme (am început să mă cojesc deja, dar nu ăsta e motivul pentru care îmi pare rău că nu am mai stat😀 ).  Dacă te-ai aflat printre acele persoane care mi-au trimis mesaje sau au încercat să mă sune dar nu au primit răspuns sau au auzit în receptorul telefonului: “abonatul apelat nu poate fi contactat, vă rugăm să reveniţi”, vreau să vă spun că nu am mai avut baterie la telefon vreo 3 zile😀 La sfârşitul săptămânii iar plec. De data asta la mare şi o să am baterie la telefon. Poate acum nimeresc vreme bună şi îmi continui bronzul😛

P.S: Dacă vedeţi că trece prea mult timp şi nu scriu nimic daţi-mi un apel pe telefon şi vedeţi ce fac🙂

6 thoughts on “Am revenit

  1. hihi creve ;)). lasa ca a fost fain :p , chiar daca vremea ….:> mai ales bancurile de seara , de dupa 12 noaptea😀 . mi-e dor de o șesătoare. bafta la mare .

    P.S. nu uita cat de mult m-am innegrit eu in 2 saptamani de tabara

  2. las creve ca nu-i bai…du-te la mare ca e superb…si numa bine peste bronzu de la munte mai pui un strat si asta o sa tina mult si bine😛 :D…

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

