Comercial · Realităţi · România mea!

Încă unul

Dacă tot a început Orange-ul să facă oferte gen Cosmote se pare că specimenele care se plictisesc cu telefonul în mână sunt tot mai multe mai ales pe timp de criză. Am primit acum vreo două zile o confirmare că aş fi completat un formular la orange să primesc un prepay moca (ceea ce nu am făcut bineînţeles…cel puţin nu mă cheamă Gherghina şi nu stau la adresa aia :)).

Oferta este şi acum pe site-ul Orange. Cu ofertele astea mai nou unii se apucă să îi sune pe alţii că de…au 500 de minute şi îi încântă ideea să facă bâză de alţii. Postarea asta nu are ca subiect reclamă Orange, ci publicarea numărului de telefon al celui de-al doilea plictisit care vrea să se facă bâză de el 😀 Cine caută un astfel de număr şi are minute pe Orange atunci uite numărul: 0752.794.449 😀

One thought on “Încă unul

  1. Bine ca nu tre sa platesti nimic, Gherghina:)) stai linistit eu numai azi noapte pe la 4….adik azi dimineata pe la 4, m-am trezit cu un telefon anonim pe …cosmote. deci exista multe specii prin Romania…

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

