Bucureşti · Comercial · Internet · Realităţi · România mea!

Ce înseamnă să fii prost şi să trăieşti printre oameni (1)

Lumea a înnebunit când e vorba de telefoane. Ultimile postări au avut ca subiect telefoanele, reţele de telefonie şi tot aşa. Nu a trecut mult timp după ce am publicat numărul individului care suna de pe orange ca să facă bâză de alţii că un coleg mi-a povestit păţania cu alt plictisit. Serios că te miri câtă lume proastă trăieşte astăzi printre noi. Iată discuţia cu colegul despre individu’

El: am văzut postu
El: m-a sunat şi p mine unu într-o seară k am câştigat un logan mcv
Eu: : )
Eu: ca ce chestie?
El: da k să intru în posesia lui trebuia să trimit la un nr d orange un cod de reîncarcare în valoare de 20 de euro
El: ete deasta
Eu: şmecherii lui peşte
El: şi am sunat la nr ăla
El: şi încerk să-mi explice k tre să trimit k câr k mâr
El: şi i-am zis băieţaş dak eşti p abonament ai pus-o
El: am închis şi sun la orange
El: am spus treaba
El: am trimis şi mesaju cu pricina k dovadă şi au kutat nr
El: şi c să vezi
El: era abonament
Eu: 😀
El: cretin
Eu: looser 🙂
El: şi i-au închis abonamentu şi nu mai ştiu c au mai făcut

Te miri ce cap au unii domne…

3 thoughts on “Ce înseamnă să fii prost şi să trăieşti printre oameni (1)

  1. cam prostut baietasul…ca acum cand transferi te avertizeaza ca orange nu accepta asa ceva….auzi la el..sa transferi 20 de euro:)) mai bine zicea si el de un euro…ca la un euro nu se uita nimeni:))

  2. 1. e cretin.
    2. o razbunare originala – abonamentul nu era al lui si punand mana pe telefon poate pentru cateva minute, i-a facut rau persoanei in cauza.. dusman probabil.
    3. ar fi prea geniu sa se gandeasca la a doua.
    4. pariez pe toti banii ca e cretin.
    __salve

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

