Amintiri · Realităţi

Un sentiment plăcut

Există atâtea sentimente pe lumea asta încât cu greu îţi poţi aduce aminte de toate şi cu greu ar putea un om să le simtă pe toate, iar dacă se confruntă cu un sentiment pe care nu l-a mai avut până atunci spune că se simte ciudat. De curând am simţit un sentiment plăcut la care până acum nici măcar nu m-am gândit că poate exista, dar de care m-am bucurat nespus. Omul fiind o persoană creată pentru a socializa cu cei din jurul lui, în timpul vieţii acordă mai mult sau mai puţină încredere anumitor persoane aşa încât ajunge să investească sentimente în acele persoane şi asta am făcut şi fac şi eu fiind o persoană normală (zic eu). Ce a fost atât de plăcut încât m-a făcut să îi dedic astăzi un articol a fost sentimentul ăla de negare a dezamăgirii. Acel sentiment care vine şi anulează o dezamăgire din trecut. Alături de alte sentimente plăcute pe care fiecare şi le poate enumera în dreptul lui, există acel sentiment pe care îl simţi atunci când o persoană în care ai investit sentimente în trecut şi care te-a dezamăgit atunci, vine şi îţi spune în prezent că totuşi nu te-ai înşelat în privinţa acelei persoane când ai ales să investeşti timpul şi sentimentele tale în ea. Exact sentimentul ăsta l-am simţit eu şi este un sentiment care îţi poate face ziua frumoasă indiferent cum a fost ea până atunci. Nu ştiu dacă i-aş putea spune acestui sentiment RECUNOŞTINŢĂ deoarece nu e chiar o mulţumire din partea acelei persoane, dar sentimentul acela că nu te-ai înşelat în privinţa unei persoane şi că nu ai pierdut timp din viaţa ta degeaba îţi dă o satisfacţie pe care nu multe lucruri şi situaţii ţi-o pot oferi. E un sentiment pe care mi-aş dori să îl simţiţi toţi de cât mai multe ori posibil 🙂

2 thoughts on “Un sentiment plăcut

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

