Bucureşti · Comercial · Internet · Realităţi · România mea! · Umor · Video

Începe distracţia…

Într-o săptămână va începe perioada de campanii electorale ale partidelor care şi-au înscris reprezentanţii la Preşedenţia României. La câte promisiuni fac ei şi de care tot românul s-a săturat şi pe care nimeni nu le mai crede va fi o altă perioadă în care să te minunezi de care ştie să mintă mai mult şi mia frumos. Îmi amintesc că vara asta într-un ziar era scris un articol unde se spunea că un candidat la primăria unui oraş a reuşit să câştige alegerile locale în urma unei campanii electorale care suna ceva de genul: “Dacă mă veţi vota o să fur cât pot. Nu vă faceţi grijă, dacă mie îmi va fi bine vă va fii şi vouă!” Alegătorii şi-au explicat alegerea făcută simplu:” Toţi fură şi oricare ar fi ieşit ar fi furat, aşa că noi la votat pe el pentru că măcar a fost sincer şi dacă îi va fi lui bine ne va fi şi nouă.”

Mă gândeam că o astfel de campaniei electorală ar trebui să facă şi ai noştrii. Una în genul celei din clipul următor.

XMLRequestEmbed(425,264,749);

Sursă video: Happy Fish

2 thoughts on “Începe distracţia…

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

